اخبار داغ

توقف اتلتیکو مقابل آیندهوون 10 نفره و پیروزی سیتی

توقف اتلتیکو مقابل آیندهوون 10 نفره و پیروزی سیتی
در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مصاف رفت من‌سیتی در دیداری که میهمان دیناموکیف بود به برتری رسید تا با خیال راحت‌تری به استقبال بازی برگشت برود و اتلتیکو مقابل آیندهوون 10 نفره به تساوی دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار رفت از ساعت 23 و 15 دقیقه 2 دیدار برگزار شد که پی‌اس وی آیندهوون در خانه به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و دیناموکیف اوکراین میزبان من سیتی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دو تیم من سیتی و اتلتیکو مادرید که از نظر کارشناسان با قرعه مناسبی مواجه شده بودند برای پیروزی به خانه رقبا سفر کردند تا در دیدار برگشت با خیال آسوده‌تری راهی مرحله بعد شوند.

,

دیدار اتلتیکو مادرید و آیندهوون که فاقد نشاط لازم بود تا دقیقه 70 بدون خلق صحنه مهمی دنبال شد اما با اخراج گاستون پریرا در دقیقه 68 و 10 نفره شدن آیندهوون شاگردان سیمئونه عزم دروازه شاگردان فیلیپ کوکو را کردند و با تمرکز و فراغ بال بیشتری به دروازه میزبان نزدیک می‌شدند. در نهایت دیدار دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا نتیجه صعود به بازی برگشت موکول شود.

,

,

, ,

 

,

در دیگر دیدار امشب نیز من سیتی در یک بازی با برنامه مقابل تیم کم تجربه دینامو کیف قرار گرفت و دیری نپایید که توپ و میدان را با بازیکنان با تجربه و ستاره خود چون یحیی توره و آگوئرو در اختیار گرفت و در همان نیمه اول 2 بار دروازه میزبان را باز کرد. در نیمه دوم دینامو برای فرار از شکست خانگی بهتر بازی کرد و یکی از گل‌ها را جبران کرد اما بازهم من سیتی به گل دیگری رسید و در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان پیگرینی خاتمه یافت.

,

برای من سیتی آگوئرو در دقیقه 15، داوید سیلوا در دقیقه 40  و یحیی توره در دقیقه 90 گلزنی کرد و برای میزبان ویتالی بویالسکی در دقیقه 59 موفق به گشودن دروازه جو هارت شد.

,

,

, ,

,

, ,

 

,

 

,

دیدارهای برگشت در تاریخ 15 مارس برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه