اخبار داغ

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی ، شکوه مهربانی در شهرستان شبستر

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی ، شکوه مهربانی در شهرستان شبستر
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر از آغاز برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۲ اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبسترنیوز،امیر شبان شبستری با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ،‌ مراسم جشن نیکوکاری به مدت سه روز از ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه با شعار بهار همدلی ، شکوه مهربانی با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) و همکاری تعدادی از ارگانها و دستگاههای اداری از جمله صدا و سیما ، مراکز نیروی مقاومت بسیج ،‌ وزارت آموزش و پرورش ، سازمان دانش آموزی ، همزمان با سراسر کشور در شهرستان شبستر برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز,

وی خاطر نشان کرد : جشن نیکوکاری امسال ۱۲ اسفند ماه با نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس آغاز و توزیع پاکت های نیکوکاری بین دانش آموزان به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند از مهمترین برنامه های این جشن در سطح مدارس شهرستان است ۰ همچنین ۱۳ اسفند ماه این جشن در پایگاههای کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری شهرستان شبستر و شهرهای صوفیان ، تسوج ، شندآباد ، کوزه کنان و جمعه ۱۴ اسفند ماه در مصلی های نماز جمعه برگزار خواهد شد و پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی این نهاد آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار در سطح شهرستان و شهرهای یاد شده می باشند.

,

شبان افزود : در جشن نیکوکاری سال جاری تعداد ۶ پایگاه کمیته امداد ،  ۴ پایگاه مراکز نیکوکاری ، ۱۵۰ پایگاه مدارس ، ۱۰ پایگاه بسیج در سطح شهرستان ایجاد خواهد شد که دانش آموزان و مردم خیر کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را می توانند به پایگاههای محل جمع آوری کمکهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهدا نمایند .

,

وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را جمع آوری کمکهای مردمی و توزیع آن در بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند جامعه در آستانه سال نو بیان کرد.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر ضمن دعوت از مردم شریف و نیکوکار شهرستان جهت شرکت در این جشن ملی ، اظهار داشت :‌ شماره حساب ۱۵۵ نزد بانک ملی سراسر کشور به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر جهت واریز کمکهای نقدی مردم خیر می باشد .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه