اخبار داغ

آمار بازی رئال - شالکه؛ راز پیروزی پرگل رئال

آمار بازی رئال - شالکه؛ راز پیروزی پرگل رئال
رئال در دیداری یک طرفه موفق شد با شش گل شالکه را در هم بکوبد. اما به راستی چه چیزی باعث برتری قاطعانه ی کهکشانی ها در این بازی بود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانارئال در دیداری یک طرفه موفق شد با شش گل شالکه را در هم بکوبد. اما به راستی چه چیزی باعث برتری قاطعانه ی کهکشانی ها در این  بازی بود؟ نگاهی به آمار می اندازیم و بازی را مورد بررسی قرار می دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, رئال در دیداری یک طرفه موفق شد با شش گل شالکه را در هم بکوبد. اما به راستی چه چیزی باعث برتری قاطعانه ی کهکشانی ها در این  بازی بود؟ نگاهی به آمار می اندازیم و بازی را مورد بررسی قرار می دهیم.,
اولین نکته ی بازی گردش خوب توپ توسط مادریدی ها بود. آن ها مجموعا 619 پاس رد و بدل کردند که 559 تای آن به مقصد رسید. یعنی مادریدی ها در این بازی 90 درصد از پاسهایشان کاملا سالم بوده و به مقصد نهایی رسیده که در نوع خود یک رکورد است. بیشترین پاس های مادریدی ها در ناحیه ای بوده که مودریچ و آلونسو حضور دارند. در واقع بازیسازی مادرید در ناحیه ی میانی زمین شکل می گرفته و در این میان پاس های عرضی مودریچ و آلونسو به طرفین از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده اند. این مساله تفاوت اصلی مادرید آنچلوتی با مادرید مورینیوست. در دوره ی مورینیو تیم بیشتر به پاسکاری های مستقیم اهمیت می داد و کم تر به بازی در عرض می پرداخت.
,
نکته ی دوم این دیدار، بازی درخشان گرت بیل بود که توانست 2 گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. در این دیدار اکثر حملات تیم از سمت بیل بود به طوری که از بین 14 شانس رئال مادرید برای زدن گل 8 موقعیت در جایی که بیل بازی می کند یعنی جناح راست رئال ایجاد شده و 3 حمله ی طرح ریزی شده از سمت چپ در جناح بیل خاتمه یافته است. او در پنج تا از شش مصاف رودررو با مدافعان شالکه موفق بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه