اخبار داغ

اعتراف روزنامه آمریکایی به قدرت ایران؛

بوستن هرالد: توافق هسته‌ای ایران حالش خوب نیست!/ ایران ثابت کرد تسلیم خواسته‌های غرب نمی‌شود/ سپاه پاسداران تنها برنده بازی با آمریکا

بوستن هرالد: توافق هسته‌ای ایران حالش خوب نیست!/ ایران ثابت کرد تسلیم خواسته‌های غرب نمی‌شود/ سپاه پاسداران تنها برنده بازی با آمریکا
مایکل روبین در روزنامه آمریکایی «بوستن هرالد» اذعان کرد: «ما همیشه امید داریم که اگر بازی را ادامه دهیم شاید ایرانی‌ها ما با کنار بیایند، اما نباید فراموش کرد که این بازی تنها یک برنده دارد، آن‌هم سپاه انقلاب است».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، روزنامه آمریکایی «بوستن هرالد» نوشت: آزمایش موشکی بالستیک ایران تخلفی آشکار از قطعنامه سازمان ملل است و توافق پرسر و صدای دولت اوباما با تهران را زیر سؤال می‌برد. کارشناسان غربی بر این باورند که آزمایش‌های موشکی ایران از سوی تندروهای ایرانی صورت می‌گیرد تا توافق با غرب از بین برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

سوکش آگارا، پروفسور دانشگاه ماساچوست در این مورد گفت: «تحریم‌های اقتصادی ایران برداشته شده است و این کشور وارد مرحله جدیدی از مذاکرات با کشورهای دیگر شده، اما آزمایش موشکی ایران می‌تواند وضعیت فعلی را تحریک کند».

,

موشک‌های ایران با برد 1.250 مایل، می‌توانند اهداف دور ازجمله پایگاه‌های نظامی آمریکا و اسرائیل در بحرین را نشانه روند؛ برد این موشک‌ها بیشتر از حد مجاز تعیین‌شده در قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است و احتمال حمل کلاهک هسته‌ای را در این موشک‌ها بالا می‌برد.

,

در مقابل ادعای غربی‌ها، ایران اظهار داشته است که موشک‌های آزمایش‌شده برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی نشده‌اند. آزمایش این موشک‌ها برای نشان‌دادن قدرت بازدارندگی و آمادگی همه‌جانبه ایران در مقابل تهدیدها است.

,

مایکل روبین از اندیشکده امریکن اینترپرایز اذعان داشته است که آزمایش موشکی ایران تخطی از توافق هسته‌ای با آمریکا و دیگر کشورها نیست، اما روح توافق را به چالش می‌کشد.

,

اوباما هدف توافق هسته‌ای با ایران را تعدیل قدرت این کشور اعلام کرده بود، اما همان‌طور که می‌بینیم، قدرت ایران بیشتر شده است. توافق هسته‌ای نتوانست بازی را برای ایران عوض کند و این کشور نشان داد که تسلیم خواسته‌های غرب نمی‌شود.

,

مایکل روبین در ادامه گفت: توافق با ایران مانند قماری است که پیوسته در آن می‌گوییم فقط یک‌بار دیگر شرط ببندم شاید این دفعه برنده شوم. ما همیشه امید داریم که اگر بازی را ادامه دهیم شاید ایرانی‌ها ما با کنار بیایند، اما نباید فراموش کرد که این بازی تنها یک برنده دارد، آن‌هم سپاه انقلاب است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه