اخبار داغ

سالاری: رحمتی انگار می خواست من را بزند!

سالاری: رحمتی انگار می خواست من را بزند!
بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: دروازه‌بان استقلال از دور به گونه‌ای به سمت من حرکت کرد که قصد داشت مرا بزند و با وجود اینکه من خود را محکم نگه داشته بودم، اما سرنگون شدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن سالاری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تساوی پدیده مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم در آزادی یک امتیاز از استقلال بگیریم، ما در نیم فصل دوم تاکنون شکست نخورده‌ایم و عملکرد خوبی هم داشته‌ایم. مقابل تیم بزرگ استقلال هم یک امتیاز کسب کردیم و کار بزرگی انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد صحنه پایانی بازی که مهدی رحمتی به سمت او آمد و پس از اینکه او را هل داد، کاپیتان استقلال با کارت زرد جریمه شد و اعتراض آبی‌پوشان را دربرداشت، تأکید کرد: پس از اینکه داور بازی را متوقف کرد، من قصد داشتم توپ را به مدافع راست استقلال بدهم که رحمتی از دور با سرعتی آمد که قصد داشت مرا بزند، من خود را محکم نگه داشته بودم، اما او مرا هل داد و روی زمین افتادم که داور هم کارت زرد به من نشان داد و هم به رحمتی، تمارضی انجام ندادم.

,

بازیکن پدیده در مورد شرایط این تیم گفت: هر چه که از لیگ می‌گذرد، تیم ما هماهنگ‌تر می‌شود و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد. امیدوارم پس از تعطیلات بتوانیم به رده‌های بالای جدول صعود کنیم، چرا که روند رو به رشدی هم داریم.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه