اخبار داغ

گزارش ویدئویی/

انتقاد شدید مردم از نحوه ارائه وام مسکن

انتقاد شدید مردم از نحوه ارائه وام مسکن
دولت یازدهم در پیچ و خم حل مسائل اقتصادی این بار پس از بسته های خروج از رکودی که خاصیتی جز تخلیه انبارهای خودرو سازان نداشت، وام های کلانی را برای خانه اولی ها ارائه داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت یازدهم در پیچ و خم حل مسائل اقتصادی این بار پس از بسته های خروج از رکودی که خاصیتی جز تخلیه انبارهای خودرو سازان نداشت، وام های کلانی را برای خانه اولی ها ارائه داده است. این وام ها که به زعم دولتی ها مخصوص اقشار پایین دست می باشد اما با اقساطی حدود دو میلیون تومان، این قشر از جامعه را از دریافت چنین وام هایی ناتوان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پرداخت وام مسکن باید با بازپرداختی کم باشد تا اقشار متوسط و ضعیف جامعه از آن استقبال کنند.

, .,


توان تهیه شرایط بانک ها در اعطای تسهیلات را ندارند.

,
, .,


دولت در زمینه پرداخت وام 60 و 80 میلیونی مسکن با شرایط سختی که قرار داده بود نتوانست متقاضی جذب کند در این صورت با رشد میزان تسهیلات نیز استقبالی از آن صورت نخواهد گرفت.

,
, .,


در حال حاضر اگر کسی بخواهد وام پنج میلیونی بگیرد باید بسیاری از پیچ و خم های اداری را طی کند پس به طور حتم شرایط وام 100 میلیونی بسیار بیشتر خواهد بود.

,
, .,


در حال حاضر ارقام در نظر گرفته شده برای بازپرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات مسکن با حقوق و درآمد افراد همخوانی ندارد.

,
, .,


در نظر گرفتن شرایط سخت در وام دهی به افراد انصراف آنان را در پی خواهد داشت.

,
, .,


خانه دار شدن مردم با وام های مسکن باید همسو با میزان درآمد آنها برای بازپرداخت تسهیلات باشد در غیر این صورت مشکلی دیگر بر مشکلات آنان افزوده خواهد شد.

,
, .,


در نظر گرفتن ارقامی بیش از یک میلیون تومان برای بازپرداخت وام های مسکن طرحی است که از پیش می توان در خصوص عدم موفقیت آن اظهارنظر کرد.

,
, .,

 

,

در این گزارش ویدئویی سراغ اقشار مختلف مردم رفته ایم تا از زبان آنها این ادعا را بشنویم.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه