اخبار داغ

حجت الاسلام حسینی همدانی:

رسانه های البرز عمل به اقتصاد مقاومتی را از مسئولین مطالبه کنند/ هدف دشمن تسخیر افکار عمومی در پسابرجام، تقویت غرب گرایان و تضعیف گفتمان انقلابی است

رسانه های البرز عمل به اقتصاد مقاومتی را از مسئولین مطالبه کنند/ هدف دشمن تسخیر افکار عمومی در پسابرجام، تقویت غرب گرایان و تضعیف گفتمان انقلابی است
عده ای واداده، بزدل و غرب گرا خیال می کنند اگر از مبانی و اصول کوتاه بیاییم و تن به اهداف دشمن دهیم مشکلات حل می شود اما این خیال از فکر مسموم آنها تراوش می کند و این عده و اربابان غربی آنها بدانند تا زمانیکه مردم در صحنه هستند به فضل پروردگار ذره ای از اصول اسلامی عقب نشینی نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ امام جمعه کرج در خطبه های اولین نماز جمعه سال 95 ضمن تبریک اغاز سال نو که ابتدا و انتهای آن مزین به نام صدیقه طاهره است با اشاره به ۱۱ فروردین ماه روز زن و مادر گفت: حضرت فاطمه (س) ۱۰۰ نام دارند که از میان آن ۹ اسم ایشان شهرت دارد و مبارکه نام آن حضرت از برکه گرفته شده که به معنای ماندگار بوده و خیر متداوم دارد و برکات این بانوی بزرگوار تا قیامت ماندگار است و آغاز سال نو باید به گونه ای باشد که برای آن برنامه ریزی داشته باشیم و هدفمند آن را دنبال کینم تا در پایان سال مغموم نباشیم چرا که عمر رفته باز نخواهد گشت و تقارن ولادت امام (ره) با ولادت صدیقه طاهره (س) برکات زیادی خواهد داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به روز ۱۲ فروردین ماه (روز جمهوری اسلامی) افزود: امام ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلاب از مردمی که قیام کرده و طاغوت را سرنگون کردند خواست تا آینده کشور را انتخاب کنند و انها نیز ۹۸/۲ درصد به چیزی که مدت ها برای آن شهید دادند پاسخ آری دادند چرا که انقلاب امید را در دل محرومان زنده کرد. امام (ره) ۱۲ فروردین را عید اسلامی و ملی اعلام کرد که برکات زیادی به همراه داشت. امروز سخنان رهبر معظم انقلاب نیز چراغ راه است و ایشان به عنوان ناخدای کشتی انقلاب مسیر را تبیین می کنند که اگر کسی در این راه تخلفی داشته باشد خسران قطعی است.

,

وی اظهار داشت: بیان بدیهیات توسط امام خامنه ای القا کننده این است که عده ای در مسائل ابتدایی گیر کرده اند و سخنان رهبر معظم انقلاب مبین این مهم است و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی صریح، مهم و روشن بود، برخلاف آنکه امام خامنه ای مسائل داخلی را همواره با کنایه مطرح می کنند اما در پیام نوروزی ایشان به صراحت مسائل را بیان کردند و عبور از خط قرمز را گفتند و به اینکه برجام خسران است، سلسله برجام ها برای ما سودی ندارد و تفکری خطرناک در داخل کشور در حال خدشه زدن به انقلاب است صراحتا اشاره داشتند.

,

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی به ما خواهد گفت که در برابر این سخنان باید اقدامی کرد و مطالبه ای داشت چرا که توجه به سخنان ایشان مسیر سال را مشخص خواهد کرد و وظیفه ما را در برخورد با مسائل یادآور می شود. تکرار بیانات ایشان درباره روش های دشمن برای نابودی انقلاب مرتبط با ده سال پیش است و سخنان ایشان نشان می دهد در مقام عمل کسی فعالیت ندارد چرا که تمام تلاش دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی، بی محتوا کردن و استحاله کردن ان در درون است.

,

خطیب جمعه کرج همچنین گفت: انچه که از بیان استراتژیک غربی ها برای براندازی نظام و توافق هسته ای بدست می آید مبتنی بر چند اصل است و آنها از گفتن آن ابایی ندارند چرا که آن ها به دنبال تسخیر افکار عمومی در پسابرجام، تقویت غرب گرایان و تضعیف گفتمان انقلابی هستند و می خواهند رفتار دولت تغییر کند و در غیر این صورت میان مردم و دولت فاصله بیاندازند. دشمن به این تغییرات امید بسته است و گر نه به توافق تن در نمی دادند آنچنان که امام (ع) به مالک اشتر فرمود: با دشمنت در حذر باش چون دشمن توست حتی پس از آنکه با او صلح کردی. رهبر معظم انقلاب در اسفند ماه سال گذشته نکته ای بیان کردند مبنی بر اینکه من به دیپلمات های خودمان گفتم دشمنان از جمهوری اسلامی باک ندارند و اگر جمهوری اسلامی انقلاب بودن، اسلامی بودن و محتوای خود را از دست دهد با ان کنار می آیند چرا که دشمن با محتوای جمهوری اسلامی دشمنی دارد.

,

آیت الله حسینی همدانی افزود:  رئیس جمهور آمریکا در سفرش به کوبا با عکس شخصی که در راه مبارزه با آمریکا کشته شد عکس یادگاری می اندازد و عده ای از این حرکت خوشحال اند و در مقابل عده ای در داخل ایران خواب ورود اوباما به داخل و انداختن عکس یادگاری با او را می بینند اما این عده بدانند تا آمریکا، آمریکاست این خواب تعبیر نخواهد شد استحاله کوبا نمونه اعتماد به آمریکاست و این عده وا داده غربی در داخل ایران بدانند کشور ما مهد آزادگان و احرار است و ایران اسلامی هیچگاه  زیر بار فشار دشمن نرفته و جان می دهد اما ایمانش را از دست نخواهد داد که این مهم نشات گرفته از مکتب حسین (ع) است که: هیهات من الذله

,

وی تصریح کرد: امروز دشمن در برابر نظام اسلامی دچار ضعف شده و قدرت معارضه رو در رو با ما را ندارد و سعی می کند عاجزانه در پسابرجام راه نفوذ خود به ایران را باز کند. عده ای واداده، بزدل و غرب گرا خیال می کنند اگر از مبانی و اصول کوتاه بیاییم و تن به اهداف دشمن دهیم مشکلات حل می شود اما این خیال از فکر مسموم عده ای تراوش می کند و این عده و اربابان غربی آنها بدانند تا زمانیکه مردم در صحنه هستند به فضل پروردگار ذره ای از اصول اسلامی عقب نشینی نخواهد شد.

,

امام جمعه کرج ادامه داد: مسئولین ارشد نظام نباید در بیانات خود طمع دشمن را تحریک کنند و از گفتمان رهبر معظم انقلاب فاصله بگیرند چرا که دشمن برای استحاله ایران درصدد است جمهوری اسلامی سکولار، لیبرال و دموکراتیک را ترویج دهد و حزب الله باید در نشر مبانی و ارزش های اسلامی و گفتمان انقلابی تلاش کند و می توان گفت: رهبر معظم انقلاب از دستگاه ها قطع امید کرده اند و مردم و نهادهای مردمی باید اقدامی اساسی داشته باشند.

,

رهبر معظم انقلاب فرمودند: دشمن با تحریم درصدد تغییر در اراده ملت ایران بود بر این مسئله سرمایه گذاری کرده است اما لازم است در بعد مسائل اقتصادی مستقل شویم چرا که دشمن امروز به بهانه صنعت موشکی به کشور ما فشار می آورد و همانند انرژی هسته ای که فریاد دلسوزان بلند بود و این صنعت از کار افتاد! امروز دشمن به بهانه صنعت موشکی تحریم جدیدی برای ایران قائل شده و برای برون رفت از مشکلات اقتصادی رهبر معظم انقلاب ۱۰ راهکار را در پیام نوروزی خود ابلاغ کردند.

,

وی همچنین گفت: سال گذشته در استان البرز از مسئولین خواستیم تا به مردم اعلام کنند در زمینه اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی انجام داده اند اما محقق نشد هر چند در این زمینه در البرز فعالیت هایی صورت گرفته اما کافی نیست. البته رسانه ها در استان نیز اقتصاد مقاومتی را دنبال نکردند اما امسال رسانه های ما در استان باید مطالبه گر باشند و اقدام و عمل را که رهبر درخواست کرده اند از مسئولین استان بخواهند  و مطالبه کنند که این مهم در استان تا چه حد پیش رفته است.

,

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: ۱۰ خواسته رهبر معظم انقلاب در استان باید مورد توجه ویژه واقع شود و در استانداری برای آن کمیته ای شکل گیرد و این مهم با اولویت های استان در البرز بومی شود چرا که توانایی های استان البرز و درامدهای آن در بخش کشاورزی و صنعت آنقدر زیاد است که طبق آمارهای اعلام شده که بنده از آنها اطلاع دارم می تواند کل کشور را اداره کند و این شعار نیست درحالیکه همواره معضل بیکاری و …در استان مطرح است و البته ما در این مقام صرفا تذکر می دهیم.

,

امام جمعه کرج در خاتمه از افتتاح مهد آدینه در مصلی نماز جمعه کرج خبر داد و خاطر نشان داشت: نمازگزاران پس از تعطیلات عید می توانند فرزندان خود را تا سن ۶ سال هنگام نماز به این مهد ببرند و از سن سه الی ۶ سال به آنها آموزش هایی نیز ارائه خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه