اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

قفل تحریم‌ها فقط با تکیه بر اقتصاد مقاومتی شکسته می‌شود/ برخی نسخه شفابخش اقتصاد را در دستان کشورهای خارجی می بینند

قفل تحریم‌ها فقط با تکیه بر اقتصاد مقاومتی شکسته می‌شود/ برخی نسخه شفابخش اقتصاد را در دستان کشورهای خارجی می بینند
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکرات به تنهای نمی تواند تحریم ها را بردارد گفت: قفل تحریم ها فقط با تکیه بر اقتصاد مقاومتی شکسته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پیام دلیجان، به نام گذاری سال ۹۵ از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار امسال دو مسئله اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را با هم گره زده اند.

سلیمی با اشاره به اینکه شعار هرسال پیام و معنا دارد اظهار کرد: در بسیاری از مواردی زمانی که شعار سال انتخاب می شود بیشتر همایش ها، حمایت های لفظی و روی کاغذ انجام می شود و در عمل به صورت شایسته اقدامی صورتی نمی گیرد.

وی ادامه داد: در شعار امسال به بحث اقدام و عمل اشاره شده است تا مسئولان با جدیت بیشتری به بحث اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه برخی در داخل، نسخه شفا بخش اقتصاد کشور را نگاه به دستان کشورهای خارجی می دانند که این موضوع تحلیل دقیقی نیست و با تکیه بر ظرفیت ها و داشته های داخلی می توان اقتصاد کشور را شکوفا کرد.

سلیمی اضافه کرد: این موضوع بدان معنا نیست که با کشورهای دیگر ارتباطی نداشته باشیم بلکه بدان معنا است که از ظرفیت های و استعدادهایی که در داخل کشور داریم به نحوه مطلوبی بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه برای شعار امسال، ۱۰ محور تعیین شده است افزود: در سال جدید دولت برای عملیاتی کردن این ۱۰ محور باید کارگروه هایی را تشکیل دهد و برنامه ها را رصد کند و در نهایت اقدامات اجرایی و عملیاتی را برای تحقق شعار سال انجام دهد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکا بعد از اجرای برجام تحریم های جدیدی را علیه کشور وضع کرده است، ادامه داد: تحریم ها زمانی برداشته می شود که اقتصاد مقاومتی مورد عنایت مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ ثابت کرده است که آمریکا کشور قابل اعتمادی نیست افزود: نقض عمد برای آمریکا کار سهل و آسان است به طوری که همواره شاهد این موضوع بوده ایم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکرات به تنهایی نمی تواند تحریم ها را بردارد گفت: قفل تحریم ها فقط با تکیه بر اقتصاد مقاومتی شکسته می شود.

سلیمی اضافه کرد: مذاکرات را باید با عنایت به اینکه ما می توانیم و با تکیه بر داشته های و توانایی های کشور ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: در اجرای اقتصاد مقاومتی باید این باور را در جامعه ایجاد کنیم که توان شکستن رکورد، ایجاد اشتغال واقعی بدون شعار برای جوانان را داریم.

سلیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم در اجرای شعار سال به دور از شعار و برگزاری همایش در تحقق آن از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم.


انتهای پیام/م

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه