اخبار داغ

تذکر فرماندار شهرستان گرگان ؛

مردم حرمت ایام فاطمیه را در پایان سال حفظ کنند

مردم حرمت ایام فاطمیه را در پایان سال حفظ کنند
احمدی گفت : با نزدیک شدن به روزهای آخر سال که با فاطمیه اول همزمان است ، بدیهی است مردم دلباخته اهل بیت ضمن آماده شدن برای ورود به سال جدید حرمت این ایام را از هر جهت لحاظ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گلستان ما ، حیدر علی احمدی فرماندار گرگان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در گرگان اظهار داشت : آخرین روزهای امسال مقارن با ایام فاطمیه اول است و بدیهی است مردم دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت که سال جاری را در این ایام بدرقه می کنند ضمن آماده شدن برای ورود به سال جدید حرمت ایام عزای آن حضرت را نیز از هر جهت لحاظ می کنند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلستان ما,

وی افزود : کمیته فضاسازی ستاد تسهیلات نوروزی در اماکن عمومی و تفرجگاه ها به نحو شایسته ای اطلاع رسانی نموده تا مسافران نوروزی با اطلاع از شرایط زمانی و تقارن عید نوروز و ایام فاطمیه حرمت داری شایسته و بایسته ای نسبت به مقام شامخ حضرت زهرا(س) داشته باشند ، البته بحمدا... حفظ حرمت ایام عزا و گرامیداشت مقام والای حضرت فاطمه(س) در جامعه اسلامی روز افزون است .

,

فرماندارگرگان در ادامه با اشاره به اینکه فاطمیه دوم بلافاصله بعد از روز طبیعت یعنی غروب روز سیزدهم فروردین همزمان با بخش دوم سفرهای نوروزی و بازگشت مسافران به شهر و دیارشان واقع شده است افزود :شایسته است که در روز سیزدهم مردمی که به طبیعت گردی می روند طبیعت اصلی مردم مسلمان ما حبّ به اهل بیت عصمت و طهارت را از یاد نبرند حرمت ایام عزای حضرت فاطمه (س)را در فاطمیه دوم نیز حفظ نمایند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد : انشالله با استمداد از روح مطهر آن حضرت فعالیتهای سال ۹۳را شروع کرده و از روح عرشی و ملکوتی ام الائمه برای ادامه زندگی ایمانی و انقلابی خود مدد بجوئیم و زندگی سراسر عبرت آن حضرت را الگوی خود قرار دهیم و سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه