اخبار داغ

"13 بدر "یک روز بارانی در میناب

"13 بدر "یک روز بارانی در میناب
صبح امروز بارش باران ملایم پائیزی نه تنها مانع از رفتن مردم شهرستان میناب به سیزده بدر نشد بلکه این باران شادابی و طراوت خاصی را به طبیعت بخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار میناب جنوب، باز هم مردم شهرستان میناب بنا بر رسم و آئین دیرینه خود 13نوروز را بعنوان یک روز تاریخی برای تفریح و گردش بصورت خانوادگی در دشت و طبیعت را با توجه به شروع بارش پائیزی در این شهرستان انتخاب کردند و این روز را در طبیعت گذراندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , میناب جنوب, ، باز هم مردم شهرستان میناب بنا بر رسم و آئین دیرینه خود 13نوروز را بعنوان یک روز تاریخی برای تفریح و گردش بصورت خانوادگی در دشت و طبیعت را با توجه به شروع بارش پائیزی در این شهرستان انتخاب کردند و این روز را در طبیعت گذراندند.,

 

,

در این روز تاریخی زیارت گاهها،پارک ها،باغ و بوستان های شهرستان میناب مملو از حضور مردمانی بود که به اعتقاد خودشان آمده بودند تا کینه و کدورت ها را در این روز دور بریزند و زندگی شاد را در سال جدید شروع کنند.

,

 

,

خانواده هایی که مسافت های زیادی را با موتورسیکلت طی می کردند تا برای انتخاب مکان مناسب برای گذراندن این روز در کنار یکدیگر و سایر بستگان در دل طبیعت بگذرانند از نکات هائز اهمیت در این روز بشمار می رفت.

,

 
در این گیر و دار تفریح و رفتن به دل طبیعت خانواده هایی هم بودند که به دلایلی از رفتن به سیزده بدر و گردش در طبیعت خودداری کردند و همان ماندن در خانه مثل سالهای گذشته را انتخاب کرده بودند.

,
,

 

,

گفتنی است در پی اتفاقی که به دو تن از اعضای یک خانواده در سیزده بدر  سال 85 در شهرستان میناب رخ داد و منجر به فوت آنها شد نه تنها دیگر اعضای خانواده بلکه سایر بستگان و فامیل این خانواده نیز روز سیزده بدر را در خانه سپری می کنند و قریب به 11 سال است که دیگر به سیزده بدر نمی روند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه