اخبار داغ

امارات در فکر عنوان ایران!

امارات در فکر عنوان ایران!
مرحله انتخابی رقابت های فوتبال جام ملت‌های 2015 استرالیا فردا درحالی با برگزاری 9 بازی به پایان می‌رسد که دیدار با اهمیت این روز، مسابقه حساس بین دو تیم عراق و چین است. همچنین بازنده این بازی در کنار تیم‌های لبنان، سوریه، مالزی، هنگ کنگ و حتی سنگاپور شانس صعود به عنوان برترین تیم سوم به جام ملت‌ها را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامرحله گروهی رقابتهای فوتبال انتخابی جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا فردا چهارشنبه با برگزاری 9 دیدار به پایان می‌رسد که در این بین دو تیم دیگر هم فرصت صعود مستقیم از این مسابقات به سرزمین کانگوروها را دارند، یکی از آنها تیم دوم گروه C است که از بین دو تیم عراق و چین انتخاب می‌شوند و دیگری بهترین تیم سوم گروه‌های پنجگانه.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

با توجه به قوانین برگزاری جام ملت‌های آسیا، تیم میزبان به همراه تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان دوره گذشته این جام که ژاپن و کره‌جنوبی بودند، تیم قهرمان مسابقات چلنج کاپ 2011 که کره‌شمالی است و 10 تیم اول و دوم گروه‌های پنجگانه مرحله گروهی و بهترین تیم سوم این گروه‌ها، تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا را تشکیل می‌دهند.

,

در این شرایط و در حال حاضر تیم ملی فوتبال عمان و اردن از گروه A، ایران و کویت از گروه B، عربستان از گروه C، بحرین و قطر از گروه D و امارات و ازبکستان از گروه E به جام ملت‌های آسیا صعود کرده‌اند و از بین دو تیم چین و عراق، دهمین تیم برتر این گروه‌های مشخص می‌شود. سپس باید منتظر ماند و دید کدام تیم می‌تواند به عنوان برترین تیم سوم این گروه‌ها، آخرین بلیت سفر به استرالیا را می‌گیرد.

,

, ,

صحنه‌ای از دیدار دور رفت تیم‌های چین و عراق

,

در گروه A تیم‌های عمان و اردن که به مرحله بعدی صعود کرده‌اند، به ترتیب میزبان سنگاپور و سوریه هستند. سوریه 4 امتیازی، شانس بیشتری نسبت به سنگاپور 3 امتیازی برای رسیدن به آسیا دارد، به شرطی‌که مقابل اردن پیروز شود و دیگر تیم‌های سوم گروه‌ها، این هفته را با شکست به پایان برسانند.

,

در گروه B که ایران و کویت به جام ملت‌های صعود کردند، تایلند حذف شده میزبان لبنان 5 امتیازی است. لبنان در صورت پیروزی در این بازی و توقف عراق در خانه برابر چین می‌تواند به استرالیا برسد اما در صورت پیروزی عراق، تفاضل گل بین این تیم و چین، برترین تیم سوم را مشخص می‌کند.

,

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، مهمترین دیدار مرحله گروهی فردا بین دو تیم عراق و چین، در زمین بی‌طرف، یعنی شارجه امارات برگزار می‌شود. چین با پیروزی و یا حتی مساوی مستقیما به جام ملت‌ها می‌رسد اما اگر در این بازی ببازد، باید منتظر نتیجه لبنان برابر تایلند باشد تا شانس صعود به عنوان تیم برتر سوم را به استرالیا داشته باشد. وضعیت عراق اما سخت‌تر است و تنها با کسب پیروزی می‌تواند مستقیما به جام ملتها برسد اما در صورت تساوی یا شکست، باید منتظر شکست لبنان و توقف سوریه، مالزی و هنک کنگ باشد.

,

در گروه D، قطر در ورزشگاه الغرافه میزبان بحرین است که این بازی نبرد دو تیم صعود کننده برای کسب صدرنشین است. یمن حذف شده هم در زمین بی‌طرف یعنی ورزشگاه بن محمد شهر العین میزبان مالزی 4 امتیازی است که برای صعود به جام ملت‌ها نیاز به پیروزی در این بازی و شکست دیگر تیم‌های سوم گروه‌ها دارد.

,

در گروه E هم ازبکستان در خانه میزبان امارات صدرنشین است، دو تیم صعود کننده به استرالیا. ازبکستان برای جبران شکست بازی رفت و امارات برای کسب عنوان بهترین تیم مرحله گروهی در این بازی به میدان می‌روند. امارات در صورت پیروزی در این مسابقه تنها تیم مرحله گروهی خواهد بود که 6 بازی خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است.

,

جالب است بدانید درحال حاضر تیم ایران با 16 امتیاز بهترین تیم مرحله مقدماتی است، به شرط اینکه تیم‌ امارات برابر تیم ازبکستان پیروز نشود، همچنین تیم‌های عربستان و بحرین هم در صورت پیروزی با بیش از 10 گل می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به ایران در مرحله مقدماتی داشته باشند. ویتنام حذف شده هم در خانه میزبان هنگ کنگ است که امیدهای اندکی برای صعود به جام ملت‌ها دارد و همانند سوریه و مالزی باید در این بازی پیروز شده و چشم انتظار شکست تیم‌های سوم گروه‌ها دیگر باشد.

,

, ,

صحنه‌ای از دیدار تیم‌های امارات و ویتنام

,

برنامه کامل روز دوم از هفته ششم و پایانی مرحله انتخابی جام ملت‌های 2015 استرالیا به شرح زیر است:
گروه A:
* عمان - سنگاپور، ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط
* اردن - سوریه، ورزشگاه ملی شهر عمان

,
,
,
,

جدول رد‌‌ه‌بندی گروه A:
1- عمان 11 امتیاز
2- اردن 9 امتیاز
3- سوریه 4 امتیاز
4- سنگاپور 3 امتیاز

,
,
,
,
,

گروه B:
* تایلند - لبنان، ورزشگاه راجامانکالا شهر بانکوک

,
,

جدول رد‌‌ه‌بندی گروه B:
1- ایران 16 امتیاز (یک بازی بیشتر)
2- کویت 9 امتیاز (یک بازی بیشتر)
3- لبنان 5 امتیاز
4- تایلند بدون امتیاز

,
,
,
,
,

گروه C:
* عراق - چین، ورزشگاه شارجه شهر دبی
* عربستان - اندونزی، ورزشگاه محمد بن فهد شهر دمام

,
,
,

جدول رد‌‌ه‌بندی گروه C:
1- عربستان 13 امتیاز
2- چین 8 امتیاز
3- عراق 6 امتیاز
4- اندونزی یک امتیاز

,
,
,
,
,

گروه D:
* یمن - مالزی، ورزشگاه بن محمد شهر العین
* قطر - بحرین، ورزشگاه الغرافه دوحه

,
,
,

جدول رد‌‌ه‌بندی گروه D:
1- بحرین 13 امتیاز
2- قطر 12 امتیاز
3- مالزی 4 امتیاز
4- یمن بدون امتیاز

,
,
,
,
,

گروه E:
* ازبکستان - امارات، ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند
* ویتنام - هنگ کنگ، ورزشگاه مای دنیه شهر هانوی

,
,
,

جدول رده‌بندی گروه E:
1- امارات 15 امتیاز
2- ازبکستان 10 امتیاز
3- هنگ کنگ 4 امتیاز
4- ویتنام بدون امتیاز

,
,
,
,
,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه