اخبار داغ

پایان شکست ناپذیری بارسلونا

پایان شکست ناپذیری بارسلونا
رئال مادرید انتقام شکست در بازی رفت برابر بارسلونا را گرفت و توانست با نتیجه 2 بر یک بارسلونا را شکست دهد تا زیدان در اولین ال کلاسیکوی خود سربلند شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بارسلونا و رئال مادرید در دیدار برگشت خود در لالیگا برابر هم به میدان رفتند. قبل از شروع بازی موزائیک های زیبای هواداران بارسلونا برای یوهان کرایف فقید بسیار جلب توجه کرد تا یاد و خاطره این اسطوره فوتبال گرامی داشته شود. اختلاف 10 امتیازی بارسلونا نسبت به رئال مادرید در صدر جدول کمی از حساسیت این بازی بزرگ کاسته بود، ولی بازیکنان بارسلونا که باید اواسط هفته برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان به میدان بروند، با تمام قوا به میدان آمدند و نمی خواستند این دیدار را دست کم بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیش از شروع بازی نیز دو تیم یک دقیقه سکوت در ورزشگاه را به احترام یوهان کرایف برقرار کردند و سپس بازی دو تیم شروع شد و همانطور که انتظار می رفت بارسلونای میزبان با حمایت هواداران خود خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفت. البته صمیمات بعضا عجیب داور مسابقه در ابتدای مسابقه کمی بازی را برای بازیکنان دو تیم سخت کرده بود.

,

در دقیقه 10 جدی ترین موقعیت بازی به وجود آمد. در حالی که سرخیو راموس معتقد بود سوارس روی او مرتکب خطا شده است، داور در تصمیمی عجیب دستور به ادامه بازی داد که در ادامه پاس نیمار در دهانه دروازه به لوئیس سوارس رسید ، ولی این مهاجم اروگوئه ای نتوانست دروازه بدون دروازه بان رئال را باز کند تا بازیکنان رئال به شدت به داور مسابقه حمله کنند که در همین رابطه راموس اولین کارت زرد را دریافت کرد.

,

دقیقه 14 تمام ورزشگاه به احترام یوهان کرایف از جای خود برخواست و با توجه به شماره پیراهن این اسطوره فوتبال که 14 بود، به تشویق این بازیکن پرداختند. در ادامه رئال کمی بازی را در دست گرفت و با حضور کریم بنزما و گرت بیل و سرعت کریستیانو رونالدو خطرناک ظاهر شد. و بعد بار دیگر نوبت به بارسلونا رسید تا توپ و میدان را در دست بگیرد.

,

دقیقه 19 ایوان راکیتیچ از پشت محوطه جریمه قصد داشت تا با ضربه فنی دروازه ناواس را باز کند که با هوشیاری دروازه بان کاستاریکایی این موقعیت از دست رفت تا همچنان دروازه ها بسته بماند. سه دقیقه بعد داور می توانست اینبار خطای راموس را روی مسی اعلام کند که باز هم اعتقادی به خطا نداشت تا هواداران بارسلونا به شدت علیه این تصمیم اعتراض کنند.

,

رئال در دقیقه 24 می توانست به گل برسد ولی اینبار رونالدو نتوانست تیمش را به گل برساند و با بی دقتی یکی از معدود موقعیت های رئال را در نیمه نخست از دست داد.

,

بازی در این دقایق خشن دنبال شد و سوارس به دلیل ضربه با آرنج به پپه با کارت زرد جریمه شد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد. در نهایت نیمه نخست در ادامه آرام شد و دو تیم بازی روانی را به نمایش گذاشتند تا نیمه نخست در معدود دیدارهای اخیر این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان برسد.

,

نیمه دوم نیز با قدرت نمایی بارسلونا شروع شد و این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت. راموس در دقیقه 47 سوارس را سرنگون کرد ولی داور با ملایمت خود راموس را در زمین نگه داشت و به او کارت زرد دوم را نشان نداد.

,

دقیقه 54 لیونل مسی می توانست با ضربه فنی خود دروازه ناواس را باز کند ولی این دروازه بان کاستاریکایی در آخرین ثانیه ناجی دروازه تیمش شد تا در این دیدار نیز مسی نتواند مثل 3 ال کلاسیکوی قبلی دروازه رئال را باز کند.

,

**(گل) هجوم بارسایی ها و زدن سه کرنر پیاپی بالاخره میزبان را پیش انداخت. بارسلونا در نهایت توانست با کرنر راکیتیچ و ضربه سر پیکه دروازه رئال را باز کند و میزبان را پیش بیندازد.

,

در ادامه رئال توپ و میدان را در دست گرفت و توانست روی ضد حمله خطرناک ظاهر شود.

,

** (گل)تونی کروس اینبار در نقش سازنده ظاهر شد. این بازیکن آلمانی در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و در نهایت توانست با سانتر خود بنزما را در موقعیت گلزنی قرار دهد و ضربه قیجی برگردان تماشایی این بازیکن نیز وارد دروازه براوو شد.

,

در دقیقه 81 مسابقه بار دیگر شاهد تصمیم عجیبی دیگر از داور مسابقه بودیم. گرت بیل با ضربه سر رئال را پیش انداخت ولی داور ابتدا گل را پذیرفت ولی کمک داور خطای بیل را روی آلبا تشخیص داد و گل را مردود اعلام کرد. یک دقیقه بعد ضربه رونالدو به دیرک دروازه اصابت کرد تا نشان دهد رئال در این دقایق تیم برتر است.

,

سرخیو راموس در دقیقه 83 بالاخره با شیطنت های خود از زمین مسابقه اخراج شد و رئال نیز 10 نفره شد.

,

** (گل) دقیقه 85 رئال به چیزی که استحقاق آن را داشت رسید. حرکت هوشمندانه کریستیانو رونالدو باعث شد تا این بازیکن به زیبایی دروازه براوو را باز کند و رئال 10 نفره را پیش بیندازد. در نهایت این دیدار با برتری 2 بر یک رئال مادرید به پایان رسید تا روند شکست ناپذیری بارسلونا پایان یابد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه