اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

جزئیات اصابت ۳ گلوله انفجاری به یکی از روستاهای آذربایجان شرقی در درگیری قره‌باغ

جزئیات اصابت ۳ گلوله انفجاری به یکی از روستاهای آذربایجان شرقی در درگیری قره‌باغ
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر برقراری امنیت کامل در مرزهای استان، گفت: نیروهای مسلح استان و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخ‌گویی قاطع و شکننده به هرگونه تعرض به خاک کشورمان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز درگیری نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه دو طرف (قره‌باغ) از بامداد روز شنبه ۱۴ فروردین، اظهار داشت: این درگیری‌ها عمدتا در عمق منطقه مورد مناقشه روی داده و هنوز هم ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

 

,

وی از اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در ساعت ۱۹ روز شنبه خبر داد و گفت: خوشبختانه این اتفاق به غیر از خسارت مختصر به یکی از تیرهای برق فشار قوی که باعث قطع برق در منطقه شد هیچ گونه خسارت مالی و جانی دیگری در بر نداشته است.

,

دبیر شورای تامین استان آذربایجان شرقی افزود: در پی این اتفاق، از سوی مرزبانی استان درخواست ملاقات مرزی به طرفین اعلام شد و در این ملاقات، دو طرف درگیری بعد از تذکر جدی و اخطار رسمی مرزبانی جمهوری اسلامی، متعهد شدند که چنین اتفاقی تکرار نشود.

,

وی با بیان اینکه توصیه ما به طرفین آرامش و خویشتن‌داری است، افزود: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای استان برقرار است و نیروهای مسلح و مرزبانی آماده پاسخ‌گویی قاطع به هرگونه تعرضی به خاک کشورمان هستند.

,

شبستری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم در شورای تامین استان و شهرستان‌های مرزی اندیشیده شده و هیچ گونه مشکل خاصی در منطقه ندارد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه