اخبار داغ

بازتاب گسترده بیانات امام جمعه اردبیل در رسانه های آذربایجان+عکس

بازتاب گسترده بیانات امام جمعه اردبیل در رسانه های آذربایجان+عکس
بیانات آیت الله سید حسن عاملی درباره قره باغ در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل بازتاب گسترده ای در رسانه های آذربایجان بدنبال داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به غائله قره‌باغ اظهار کرد: در این حادثه با ملت آذربایجان غمگسار هستیم و بر خود واجب می‌دانیم که از تمامیت ارضی آذربایجان و از بازگشت خاک این کشور دفاع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار, ,

 

,

وی افزود: حمایت از مظلوم، رکن اصلی در اهداف و مقاصد انقلاب اسلامی است، خواه این مظلوم در فلسطین باشد یا یمن یا عراق یا سوریه یا قره‌باغ یا نارداران یا بحرین و یا هر نقطه دیگری از جهان.

,

 

,

خطیب جمعه اردبیل ادامه داد: در صحت این سخن همین بس که مقام معظم رهبری فرموده‌اند که قره‌باغ، خاک اسلام است و برای هر کس در آن مکان اتفاقی بیفتد شهید محسوب می‌شود و همچنین فرموده دیگر ایشان که قره‌باغ پاره تن اسلام است و بایستی به دامن کشوری که از آن جدا شده برگردد.

,

 

,

عاملی با اشاره به اینکه هیچ کشوری مثل ایران برای آزادی قره‌باغ تلاش نکرده است بیان کرد: ما آرزوی حضور در جبهه قره‌باغ را داریم و من شخصا حاضرم در صورت فراهم شدن مقدمات، در جبهه قره‌باغ اداء دین نمایم.

,

 

,

پس از سخنان حضرت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل ،نکات مهم این سخنان بسرعت در رسانه‌های آذربایجان انعکاس یافت.

,

 

,

بر همین اساس سایتهای خبری آپا،سومقایت فکت،مساوات،525 و یونیکال" جمهوری آذربایجان بطور گسترده ای بیانات امام جمعه اردبیل در مورد قره باغ را پوشش خبری دادند.

, آپا,

 

,

این رسانه ها همچنین بیانات آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا در خصوص مساله قره باغ در نماز جمعه این هفته را بازتاب خبری دادند.

,

 

,

 

 

 

 
,

 

 

 

 
,

 

 

 

 
,

 

 

 

 
,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

 
,

 

 
,

 

 
,

 

 
,

, ,

 

,

 
,

 
,

 
,

 
,

, ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه