اخبار داغ

تساوی پرگل آرسنال و وستهام

تساوی پرگل آرسنال و وستهام
آرسنال و وستهام در اولین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر به تساوی پرگل 3 بر 3 رضایت دادند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اولین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر، آرسنال در خانه وستهام مهمان این تیم بود و با تساوی 3 – 3 متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در این دیدار پرگل ابتدا مسوت اوزیل در دقیقه 18 گل زده و تیمش را پیش انداخت تا آرسنال که چند هفته ای است روی فرم خوب خود آمده در آپتون پارک از حریف خود پیش بیفتد. آرسنال در ادامه و در دقیقه 35 به گل دوم هم رسید. روی پاس پشت دفاع تماشایی ایووبی، این بار الکسیس سانچس در برابر آدریان قرار گرفت و با یک ضربه حساب شده، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

,

 

,

اما وستهام در ادامه به خوبی واکنش نشان داد و با هت تریک اندی کارول و گل‌های دقایق 44، 46 و 52 او به بازی بازگشت. هر چند وستهامی‌ها توسط پایه گل دیگری به ثمر رساندند که از دید قاضی میدان پیش از آن، کارول روی اوسپینا خطا کرده بود.

,

 

,

آرسنال در دقیقه 70 به گل تساوی رسید. لورن کوشینلی پیش تاخته در این دقیقه گلزنی کرد تا این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد که به سود هیچ کدام نبود. آرسنال با این نتیحه در رده سوم و وستهام نیز در رده ششم جدول باقی ماندند و منتظر بقیه دیدارهای هفته خواهند بود که امروز و فردا برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه