اخبار داغ

ایران و ایتالیا ۶ موافقتنامه امضا کردند

ایران و ایتالیا ۶ موافقتنامه امضا کردند
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ایتالیا، با امضای ۶ یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری، راه را برای گسترش بیش از پیش روابط تهران – رم در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هموارتر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ایتالیا، با امضای ۶ یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری، راه را برای گسترش بیش از پیش روابط تهران – رم در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هموارتر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ایتالیا، با امضای شش یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری، راه را برای گسترش بیش از پیش روابط تهران – رم در حوزه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی هموارتر کردند.

,

اسناد همکاری بین تهران و رم را روز سه‌شنبه مقام‌های ارشد بخش‌های خصوصی و دولتی دو کشور و در حضور حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و متئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا امضا کردند.

,

یادداشت تفاهم در زمینه همکاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری، تفاهمنامه همکاری صنعتی در زمینه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، چارچوب همکاری میان راه‌آهن ایران و ایتالیا، یادداشت تفاهم همکاری میان شرکت صادرات گاز ایران و شرکت انی ایتالیا،  یادداشت تفاهم میان شرکت فرودگاه‌های ایران و ایتالیا درخصوص توسعه فرودگاه مهرآباد تهران، یادداشت تفاهم همکاری در زمینه تولید انواع مفتول ، میله و تسمه مورد نیاز صنایع خودروسازی و تفاهمنامه همکاریهای نمایشگاهی ، اسنادی بود که میان تهران – رم امضا شد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه