اخبار داغ

معاون استاندار :

همدان در اقتصاد مقاومتی پیشتاز است

همدان در اقتصاد مقاومتی پیشتاز است
معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: همدان در بحث اقتصاد مقاومتی پیشتاز است به طوری که امروز به عنوان یک استان الگو در کشور مطرح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ محمدابراهیم الهی تبار با بیان اینکه سال 94 یکی از سال های پر از موفقیت برای این استان است، افزود: طبق ارزیابی های صورت گرفته استان همدان در حوزه های مختلف، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی موفق عمل کرده و کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی اظهار کرد: برنامه های انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری از ابتدای سال گذشته آغاز شد و در هفتم اسفندماه شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بودیم.

,

الهی تبار اضافه کرد: با مراجعه به افکار عمومی می توان دریافت که انتخابات هفتم اسفند سال 94 بدون حاشیه، با رقابت سالم و امانتداری مسئولان برگزار شد.

,

وی اظهار کرد: با وجود اینکه انتخابات در دو حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد ، از آمادگی کافی برای برگزاری این دور از انتخابات برخودار هستیم.

,

الهی تبار افزود: تبلیغات در دور دوم انتخابات مجلس دهم از دوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و 10 اردیبهشت ماه مردم رزن و ملایر در پای صندوق های رای برای انتخاب داوطلب مورد نظر حضور می یابند.

,

وی درباره فعالیت های فرهنگی استان در سال 94 نیز گفت: برگزاری جشنواره های ملی و استانی، کیفی سازیس برنامه های فرهنگی، برگزاری ائین نکوداشت و تجلیل از مفاخر و اندیشمندان و شناساندن آنها از جمله برنامه های فرهنگی این استان بوده است.

,

الهی تبار با ذکر اینکه در برگزاری برنامه ها عدالت اجتماعی مدنظر بوده است افزود: 450 هزار نفر از مردم استان همدان سال گذشته در برنامه های فرهنگی حضور داشتند.

,

وی بیان کرد: عملکرد مطلوب دستگاه های امنیتی در سال گذشته نیز موجب شد شورای تامین همدان به عنوان یکی از شوراهای موفق کشور معرفی شود.

,

پایان پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه