اخبار داغ

شوخی بد سال 94؛

اهواز پایتخت کتاب ایران است

اهواز پایتخت کتاب ایران است
اوضاع بد کتاب و کتابخوانی در خوزستان و مرکز استان در حالی است که دوم اسفند 93 اهواز به عنوان اولین پایتخت کتاب ایران معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز:یک کارشناس حوزه نشر به مشکلات عدیده نویسندگان خوزستانی اشاره کرده و گفته است نداشتن مرکز اصلی پخش کتاب و طولانی بودن فرایند صدور مجوز کتاب از مهم ترین مشکلات نویسندگان خوزستانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,
 
,
وی افزود:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغی از طرف وزارتخانه برای خرید کتاب درنظر می گیرد اما این مبلغ خیلی ناچیز است و نمی تواند مشکل نویسندگان را رفع کند.
,
 
,
در استان خوزستان کتاب فروشی ها کم است و در مرکز استان تنها پنج کتاب فروشی معتبر و اصلی وجود دارد.
,
 
,
اوضاع بد کتاب و کتابخوانی در خوزستان و مرکز استان در حالی است که دوم اسفند 93 اهواز به عنوان اولین پایتخت کتاب ایران معرفی شد تا شاید روزهای خاکی اهواز را مثلا فراموش کنیم.
,
 
,
همان روزها مسئولین استان می گفتند به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا در رقابت‌ جهانی پایتخت کتاب که توسط یونسکو انتخاب می‌‌شود، برگزیده شویم!
,
 
,
عملکرد مسئولان خوزستان آنقدر در حوزه کتاب و کتابخوانی بد بود که اهواز در رقابت با پایتخت گینه برای دریافت مقام پایتخت جهانی کتاب هم حرفی برای گفتن نداشت و شهر کوناکری به عنوان پایتخت کتاب جهان معرفی شد.
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه