اخبار داغ

رییس دانشگاه تبریز خبر داد:

درآمد ۲۷۸ میلیاردی دانشگاه تبریز در سال ۹۴

درآمد ۲۷۸ میلیاردی دانشگاه تبریز در سال ۹۴
رئیس دانشگاه تبریز از کسب درآمد اختصاصی این دانشگاه به میزان ۲۷۸ میلیارد ریال در سال ۹۴ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تبریز بیدار محمدرضا پورمحمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان درآمد در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، خدماتی و سایر محل‌ها به دست آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

 

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای سال ۹۴ پیش‌بینی ۲۸۰ میلیارد ریال درآمد اختصاصی شده بود که تقریبا صدرصد آن محقق شده است، یادآور شد: این امر برای حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و کار آفرین صورت گرفته که این دانشگاه‌ها بخش عمده بودجه خویش را از درآمدهای حاصل از توسعه ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت بدست می‌آورند.

,

رئیس دانشگاه تبریز، با اعلام اینکه ۳۳ میلیارد ریال از این درآمدهای اختصاصی از محل درآمدهای فعالیت‌های پژوهشی و قرارداد با واحدهای صنعتی و دستگاه‌ها حاصل شده است، تصریح کرد: این میزان درآمد، حاصل بالاسری ۵۴ قرارداد به مبلغ ۶۷ میلیارد ریال بوده است و بقیه آن نیز جذب بدنه دانشگاه و مجریان طرح‌های پژوهشی شده است.

,

پورمحمدی با اشاره به درآمدهای آموزشی نیز افزود: در آمد حاصل از این بخش ۱۸۰ میلیارد ریال بود که در این میان ۱۰۰، ۷۳ و ۷ میلیارد ریال به ترتیب از درآمد از دوره‌های شبانه، پردیس دانشگاه و دانشگاه‌های اقماری به دست آمده است.

,

رئیس دانشگاه تبریز میزان درآمد از محل خدمات دانشجویی را ۲۱,۵ میلیارد ریال از اجاره اماکن و خدمات تغذیه اعلام کرد و اضافه کرد: سایر درآمدهای این دانشگاه در سال گذشته، مبلغ ۴۴.۵ میلیارد ریال بوده که از محل ارائه خدمات آزمایشگاهی و ... حاصل شده است.

,
انتهای پیام/م
,

 

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه