اخبار داغ

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور:

پدافند هوایی برای حفظ امنیت کشور با کسی تعارف ندارد/ هیچ‌کدام از سامانه‌های ما برای عملیاتی بودن متکی به خارج از کشور نیست

پدافند هوایی برای حفظ امنیت کشور با کسی تعارف ندارد/ هیچ‌کدام از سامانه‌های ما برای عملیاتی بودن متکی به خارج از کشور نیست
فرمانده پدافند هوایی شرق کشور گفت: تحرکات هوایی دشمن قبل از نزدیکی به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران و صدها کیلومتر در خاک کشورهای هدف، رصد می‌شود و اگر به اخطارهای سامانه‌ها رادری توجه نکنند، اقدامات تاکتیکی علیه آن قطعا انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ دوم فرماندهی و کنترل فردین نسائی، فرمانده پدافند هوایی شرق کشور در گفتگو با خاورستان، با تبریک روز ارتش گفت: متولد سال 1345 در استان کردستان هستم که از خردادماه 1393 به عنوان فرمانده پدافند هوایی منطقه شرق کشور منصوب شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
فرمانده پدافند هوایی شرق کشور افزود: در سال 1363 به استخدام دانشگاه نیروی هوایی ارتش درآمدم و در سال 1366 در تخصص پدافند هوایی، افسر عملیات موشک فارغ‌التحصیل شدم و بلافاصله به منطقه عملیاتی پدافند هوایی امیدیه اعزام شدم و تا پایان جنگ تحمیلی در منطقه عملیاتی جنوب غرب خدمت می‌کردم.
,
 
,
امیر نسائی خاطرنشان کرد: منطقه هوایی شرق کشور، منطقه بسیار وسیعی است که استان خراسان‌جنوبی و قسمت اعظم سیستان و بلوچستان و قمست‌هایی از استان‌های خراسان‌رضوی، یزد و کرمان به مرکزیت بیرجند در آن قرار دارند.
,
 
,
امیر فردین نسائی
, امیر فردین نسائی,
 
,
تحرکات هوایی دشمن صدها کیلومتر در خاک کشورهای هدف رصد می‌شود
, تحرکات هوایی دشمن صدها کیلومتر در خاک کشورهای هدف رصد می‌شود, تحرکات هوایی دشمن صدها کیلومتر در خاک کشورهای هدف رصد می‌شود,
 
,
وی گفت: سامانه‌های راداری، کشف، شناسایی و اطلاعاتی و شبکه یکپارچه دیده‌بانی پدافند هوایی در کلیه نقاط مناسب در شرق کشور مستقر است.
,
 
,
پدافند هوایی برای حفظ امنیت کشور با کسی تعارف ندارد
, پدافند هوایی برای حفظ امنیت کشور با کسی تعارف ندارد, پدافند هوایی برای حفظ امنیت کشور با کسی تعارف ندارد,
 
,
فرمانده پدافند هوایی شرق کشور بابیان‌اینکه سامانه‌های راداری پدافند هوایی ارتش، اهداف را صدها کیلومتر در خاک کشورهای هدف، تجسس، کشف و شناسایی می‌کنند تصریح کرد: تحرکات هوایی دشمن قبل از نزدیکی به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران رصد می‌شود و اگر به اخطارهای سامانه‌های راداری توجه نکنند، اقدامات تاکتیکی علیه اهداف هوایی قطعا انجام می‌شود.
,
 
,
امیر نسائی تأکید کرد: پدافند هوایی برای حفظ امنیت کشور به هیچ عنوان با کسی تعارف ندارد.
,
 
,
امیر فردین نسائی
, امیر فردین نسائی,
 
,
تمام پروازهای آسمان ایران در امنیت کامل انجام می‌شود
, تمام پروازهای آسمان ایران در امنیت کامل انجام می‌شود, تمام پروازهای آسمان ایران در امنیت کامل انجام می‌شود,
 
,
وی اظهار کرد: امروز افتخار قرارگاه پدافند هوایی کشور این است که آسمان جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌های منطقه محسوب می‌شود که ازدیاد پروازهای بین‌المللی و درخواست شرکت‌های هواپیمایی خارجی برای استفاده از فضای کشور، دلیل براین ادعای ما است.
,
 
,
فرمانده پدافند هوایی شرق کشور گفت: در منطقه شرق کشور تمام پروازهای داخلی و بین‌المللی در امنیت کاملی که منطقه پدافند هوایی شرق کشور تأمین می‌کند، با آرامش کامل انجام می‌گردد و همواره در سامانه‌ها و رصد ما هستند و تا رسیدن به مقصد مراقبت می‌شوند.
,
 
,
هیچ‌کدام از سامانه‌های ما برای عملیاتی بودن متکی به خارج از کشور نیست
, هیچ‌کدام از سامانه‌های ما برای عملیاتی بودن متکی به خارج از کشور نیست, هیچ‌کدام از سامانه‌های ما برای عملیاتی بودن متکی به خارج از کشور نیست,
 
,
امیر نسائی خاطرنشان کرد: بعد از 8 سال دفاع مقدس، کلیه دستگاه‌ها و سامانه‌های پدافندی بهینه‌سازی و بازسازی گردیده‌اند و تمام این اقدامات براساس تفکراتی که در ارتش و پدافند هوایی مبنی بر متکی بودن به خودمان، انجام شده و در پدافند هوایی نمود پیدا کرده است.
,
 
,
وی بابیان‌اینکه هیچ‌کدام از سامانه‌های ما برای عملیاتی بودن متکی به خارج از کشور نیست گفت: قرارگاه پدافند هوایی ارتش آماده به کاربودن سامانه‌های پدافندی را با تکیه بر توان داخلی، تعمیر و نگهدای می‌کند.
,
 
,
امیر فردین نسائی
, امیر فردین نسائی,
 
,
فرمانده پدافند هوایی شرق کشور افزود: سامانه‌های راداری، چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح، بایدبه صورت شبانه‌روزی کار کند چراکه پدافند هوایی، همواره در آمادگی کامل  به سر می‌برد.
,
 
,
امیر نسائی اظهار کرد: زمانی که سیستم‌های ما مداوم و بدون وقفه کار می‌کند، نیازمند تعویض، بهینه‌سازی و نوسازی است که همه‌ی این اقدامات به دست جوانان خوبی که در منطقه پدافند هوایی شرق کشور حضور دارند انجام می‌شود.
,
 
,
وی گفت: منطقه پدافند هوایی شرق کشور افتخار دارد بتواند در 29 فروردین‌ماه، بخش کوچکی از توانمندی‌هایش را به نمایش بگذارد چراکه بسیاری از امکانات و سامانه‌های پدافند وجود دارد که امکان آوردن ونمایش آن نیست.
,
 
,
فضای کشور در منطقه شرق، شبانه‌روز در حال رصد و جستجو است
, فضای کشور در منطقه شرق، شبانه‌روز در حال رصد و جستجو است, فضای کشور در منطقه شرق، شبانه‌روز در حال رصد و جستجو است,
 
,
فرمانده پدافند هوایی شرق کشور تأکید کرد: اطمینان می‌دهم فضای کشور در منطقه شرق، شبانه‌روز در حال رصد و جستجو است و یکی از امن‌ترین مناطق، با توکل برخداوند، منطقه پدافند هوایی شرق کشور است.
,
 
,
انتهای پیام/4
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه