اخبار داغ

انتقاد عضو کمیسیون آموزش مجلس از اپیدمی خارج نشینی فرزندان برخی مسئولان در گفت‌وگو با دانا:

چشم و هم چشمی مسئولان برای تحصیل آقازده‌ها در خارج از کشور/ از فرزند وزیر و وکیل تا آقازاده نماینده و مشاور رئیس جمهور در خارج از کشور داریم

چشم و هم چشمی مسئولان برای تحصیل آقازده‌ها در خارج از کشور/ از فرزند وزیر و وکیل تا آقازاده نماینده و مشاور رئیس جمهور در خارج از کشور داریم
علیرضا سلیمی، با اشاره به تحصیل عده‌ی زیادی از فرزندان مسئولان عالی‌رتبه کشور در خارج از کشور اظهار داشت: بسیاری از آقازاده‌ها در رشته‌هایی تحصیل می‌کنند که امکان ارائه آن رشته در سطح علمی بالاتر در داخل کشور وجود دارد و این موضوع به یک اپیدمی تبدیل شده و نشات گرفته از یک چشم‌ و هم چشمی در بین مسئولان است.
[

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تحصیل عده‌ی زیادی از فرزندان مسئولان عالی‌رتبه کشور در خارج از کشور اظهار داشت: در لیست مسئولانی که فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل می‌کنند، نام برخی وزرا، نمایندگان مجلس، معاونان و مشاوران رئیس جمهور به چشم می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: وقتی این آقازاده‌ها در خارج از کشور تحصیل می‌کنند قلب پدران و مادران این‌ها به دلیل عواطفی که وجود دارد برای فرزندانشان می‌تپد و همین باعث شده که در بسیاری از موارد مسئولان داخل کشور به دلیل اینکه فرزندانشان در یک کشور دیگری تحصیل می‌کند در مقابل کج‌رویی‌های کشور مورد نظر سکوت می‌کنند.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این سکوت آرام آرام مسئولان ما را در مقابل کشورهای غربی و دشمنان متواضع می‌کند و متاسفانه این روند سرعت گرفته و در بین مسئولان ما نهادینه می‌شود.

,

سلیمی با بیان اینکه برخی از این‌ آقازاده‌ها به خاطر تاثیرپذیری از فرهنگ غرب روی مسئولان هم تاثیر می‌گذارند عنوان کرد: سوالی که ما از مسئولان داریم این است که اگر دانشگاه‌های ما کیفیت لازم را ندارند چرا در راستای بالا بردن سطح علمی دانشگاه‌ها کاری نمی‌کنند؟

,

وی افزود: بسیاری از آقازاده‌ها در رشته‌هایی تحصیل می‌کنند که امکان ارائه آن رشته در سطح علمی بالاتر در داخل کشور وجود دارد و این موضوع به یک اپیدمی تبدیل شده و نشات گرفته از یک چشم‌ و هم چشمی در بین مسئولان است.

, بسیاری از آقازاده‌ها در رشته‌هایی تحصیل می‌کنند که امکان ارائه آن رشته در سطح علمی بالاتر در داخل کشور وجود دارد و این موضوع به یک اپیدمی تبدیل شده و نشات گرفته از یک چشم‌ و هم چشمی در بین مسئولان است. , بسیاری از آقازاده‌ها در رشته‌هایی تحصیل می‌کنند که امکان ارائه آن رشته در سطح علمی بالاتر در داخل کشور وجود دارد و این موضوع به یک اپیدمی تبدیل شده و نشات گرفته از یک چشم‌ و هم چشمی در بین مسئولان است. ,

وی در خصوص کشور‌هایی که آقازده‌ها در آن تحصیل می‌کنند اظهار داشت: انگلیس، ژاپن، اتریش، اوکراین و کانادا از جمله کشورهایی که هستند که فرزندان مسئولان عالی‌رتبه کشور در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/نج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه