اخبار داغ

خسارات سنگین سیلاب به پارک ساحلی علی کله دزفول

خسارات سنگین سیلاب به پارک ساحلی علی کله دزفول
بر اثر طغیان بی سابقه رودخانه دز، تمام ساحل این رودحانه و سازه های ساخته شده در اطراف آن در زیر آب و گل غرق و یا توسط سیلاب تخریب شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز: از ساحل رودخانه دز، ظغیان رودخانه دز، که با بارش های شدید بامداد امروز آغاز شده است، موجب خسارت های سنگین به رودخانه دز، بویژه پارک ساحلی علی کله دزفول شده است به طوریکه تمام ساحل این رودحانه و سازه های ساخته شده در اطراف آن در زیر آب و گل غرق و یا توسط سیلاب تخریب شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

IMG_9448

, IMG_9448,

بر اثر این حجم زیاد آب، دریچه های سد تنظیمی دز واقع در پایین دست سد دز و بالا دست پارک ساحلی علی کله به طور کامل باز شده است و حجم عظیمی از آب در حال خروج از دریچه های این سد تنظیمی است.

,

حجم اب ورودی به رودخانه دز از بالا دست به قدری زیاد است که برخی اخبار از سر ریز شدن سد دز در شمال خوزستان خبر داده که این امر در نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه موجب طغیان رودخانه دز شده است.

, سر ریز شدن سد دز در شمال خوزستان خبر داده که این امر در نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه موجب طغیان رودخانه دز شده است.,

IMG_9436

, IMG_9436,

افزایش دبی رودخانه دز همچنین موجب قطع پل شناور این شهر شد و در حوالی ساعت ۷ صبح امروز(پنجشنبه) طغیان، پل شناور دزفول را با خود برده بود.

,

این در حالی است که بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال طغیان دز، از روز چهارشنبه تردد بر روی پل شناور دزفول ممنوع شده بود.

,

IMG_9362

, IMG_9362,

بر اساس گزارش خبرنگار دزفول امروز از نوار ساحلی رودخانه دز، بخش هایی از جاده ساحلی از پل شریعتی تا پل غدیر این شهر به طور کامل زیر سیلاب قرار گرفته و نیروهای انتظامی اقدام به بستن جاده های ورودی به نوار ساحلی دز را نموده اند.

,

 

,

IMG_9438

, IMG_9438]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه