اخبار داغ

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

ثبت نام نوزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه های علوم پزشکی

ثبت نام نوزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه های علوم پزشکی
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت «ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان» دانشگاه های علوم پزشکی تا 25 اسفند ادامه دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از هرمز، ابراهیم حسن نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هرمز اظهار کرد: ثبت نام این دوره از جشنواره که با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود از 15 بهمن آغاز و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی محورهای مسابقه را در دو بخش شفاهی و کتبی عنوان کرد و گفت: بخش شفاهی شامل قسمت قرآن در حفظ 1 جزء، 3 جزء، 5 جزء، 10جزء 20،جزء، 30جز، تحقیق، ترتیل، حفظ سور مفاتیح الجنان می باشد.وی افزود درهمین بخش و در قسمت عترت مسابقات شامل آیین سخنوری، دعاخوانی، مداحی،  اذان، صحت قرائت نماز و تواشیح است.

,

 

,

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بخش کتبی جشنواره را شامل ترجمه و مفردات قرآنی(ترجمه سوره حمد و شوری و حجرات -ترجمه آیت ا…مکارم شیرازی)، آشنایی با مفاهیم قرآنی(کتاب تفسیر آیات برگزیذه تالیف علیرضا مستشاری تا ص 130 نشر معارف)، قرآن شناسی (پرسمان نهاد مقام معظم رهبری) برشمرد.

,

 

,

حسن نژاد افزود: سیره معصومین(ع) کل کتاب سیری در سیره ائمه اطهار(ع) تالیف مرحوم شهید مرتضی مطهری انتشارات صدرا)، آشنایی با احادیث و ادعیه (کتاب گزیده اصول کافی -نشر معارف – تا ص 89) و احکام (کتاب رساله احکام دانشجویی تاص148نشر معارف) بخش دیگری از مباحث کتبی این جشنواره است.

,

 

,

وی با اشاره به ثبت نام 35 نفر از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این جشنواره، خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند همزمان در چهار رشته شامل یک رشته شفاهی و یک رشته کتبی قرآن و یک رشته شفاهی و یک رشته کتبی عترت شرکت نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه