اخبار داغ

قرمزها با 4 گل فاتح داربی مرسی ساید شدند/ برد خانگی منچستریونایتد

قرمزها با 4 گل فاتح داربی مرسی ساید شدند/ برد خانگی منچستریونایتد
لیورپول نتایج خوب چند هفته اخیر خود را با برتری 4 بر صفر برابر اورتون همشهری خود جشن گرفتند و منچستریونایتد نیز با برتری برابر اورتون خودش ر ا به سیتی نزدیک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  با برگزاری سه دیدار عقب افتاده از رقابت های لیگ برتر، دو تیم منچستریونایتد و لیورپول توانستند با برتری برابر حریفان خود موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در مهم ترین بازی برگزار شده لیورپول در خانه و در داربی حساس بندر این شهر که به داربی مرسی ساید معروف است با 4 گل برابر اورتون صاحب برتری شد تا موقعیت خود را برای کسب سهمیه لیگ اروپا بهبود ببخشد.

,

در این دیدار و در اواخر نیمه نخست دیرک اوریجی موفق شد دروازه اورتون را باز کند و در اواخر نیمه نخست نوبت به مامادوساخو رسید تا باز هم در این دیدار گلزنی کند تا قرمزها با برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم رامیرو موری از زمین مسابقه اخراج شد تا اورتون با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه دهند. همین امر باعث شد تا لیورپول دو بار دیگر دروازه همشهری خود را باز کند.

,

در ادامه نوبت به دانیل استوریج رسید تا آمادگی خود را به رخ روی هاجسون سرمربی انگلیس بکشد. استوریج با گلزنی در این دیدار نشان داد از شانس خوبی برای حضور در یورو 2016 همراه انگلیس برخوردار است. در نهایت نیز فیلیپ کوتینیو توانست گل چهارم را برای تیمش به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 4 بر صفر لیورپول به پایان برسد.

,

در دیگر دیدار منچستریونایتد برابر کریستال پالاس رده شانزدهم جدولی به میدان رفت که می خواست با کسب امتیاز از این مسابقه‌، هم از منظقه سقوط فاصله بگیرد و هم هفته آینده با روحیه بالا برابر واتفورد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس حاضر شود. یونایتد خیلی زود در دقیقه 4 روی حرکت دارمیان و گل به خودی دلینی از حریف خود پیش افتاد و نیمه نخست با برتری این تیم به پایان رسید. در نیمه دوم نیز خود متئو دارمیان در دقیقه 55 گل دوم را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر منچستریونایتد به پایان برسد تا جدال بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا همچنان جذاب و دیدنی باشد.

,

همچنین وستهام با نتیجه 3 بر یک از سد واتفورد گذشت تا این تیم نیز شانس کسب سهمیه اروپایی را برای خود حفظ کرده باشد.

,

در جدول رده بندی لسترسیتی با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام درصدر جدول رده بندی قرار دارد و سیتی و آرسنال در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه