اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران:

آقای هاشمی! دانشگاه آزاد ارث شخصی شما نیست که بخواهید جلوی تصرفش رابگیرید/مقایسه نظام با طاغوت دور از شأن شماست

آقای هاشمی! دانشگاه آزاد ارث شخصی شما نیست که بخواهید جلوی تصرفش رابگیرید/مقایسه نظام با طاغوت دور از شأن شماست
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران گفت: مگر دانشگاه ارث شخصی آقای هاشمی است که می‌گوید طوری اساس‌نامه نوشتیم که کسی نتوانند تصرفش کنند! این دانشگاه از ابتدای تاسیس، جزو اموال عمومی و در تصرف نظام بوده وهست و اینکه دوره کوتاه فرد دیگری از جناح سیاسی دیگر مسئولیت آن را بر عهده گرفته به معنای تصرف نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمدجواد عمو اکبری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با بسیج دانشجویی در مورد سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی پیرامون دانشگاه آزاد گفت: اینکه وی در آن جمع، نظام را با رژیم شاه مقایسه کرده و گفته‌ است کاری که رژیم نتوانسته انجام دهد نظام انجام داده، ریشه در نوع نگاهشان دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی افزود: اصلاً بحث بحث متفاوتی است، حسینیه ارشاد ممکن است توسط چند نفر با هزینه شخصی ساخته شده باشد و افراد حق تصرف در آن را دارند و می‌توانند هرگونه که خواستند با آن برخورد نمایند و اساس‌نامه را طوری بنویسد که کسی یا دستگاهی در آن تصرف نکند.

,


عمواکبری گفت: بحث دانشگاه آزاد اسلامی متفاوت از حسینیه ارشاد است. دانشگاهی که با پول مردم و بیت‌المال ساخته شده است اموالی است در تصرف نظام که ولایت فقیه با شرایطی که دارد می‌تواند در اموال عمومی وارد شده و برای آن‌ها برنامه ریزی نماید و اصلاً باید به آقای هاشمی گفت شما با این همه سابقه در انقلاب چطور نظام اسلامی را با رژیم طاغوت مقایسه می‌کنید؟

,
,


این مسئول بسیج دانشجویی با غیر معقول خواندن این مقایسه افزود: آقای هاشمی از واژه «تصرف» توسط نظام استفاده کرده‌اند؛ باید به وی گفت که مگر دانشگاه ارث شخصی شماست که می‌گویید طوری اساس‌نامه نوشتیم که کسی نتواند تصرفش کند، این دانشگاه از ابتدای تاسیس، جزو اموال عمومی و در تصرف نظام بوده و هست و اینکه دوره کوتاه فرد دیگری از جناح سیاسی دیگر مسئولیت آن را بر عهده گرفته به معنای تصرف نیست. روزی یک جناح سیاسی نزدیک به شما عهده دار مسئولیت آن است و روزی عده ای دیگر و این خاصیت اموال عمومی است.

,
,


عمواکبری همچنین در مورد ادعای هاشمی در مورد عدم ارائه حتی یک برگ سند در مورد دخالت دانشگاه آزاد در انتخاب سال 88 گفت: این حرف صرفاً یک ژست سیاسی جهت تبرئه همفکران خود در مسئله فتنه 88 است. وگرنه بر همگان روشن است که اموال دانشگاه و مجموعه مدیریتی آن همه و همه در خدمت جریانی خاص در انتخابات بودند.

,
,

 

,

وی بیان داشت: مثال‌هایی از این دست کم نیست؛ بحث تعطیلی و تعویق امتحانات پایان ترم جهت حضور هواداران و جریان همفکر در جنبش‌های خیابانی، بودجه‌ای که توسط این دانشگاه اختصاصی داده شده است جهت این امر، روشن و واضح است؛ صورتجلسه‌هایی که توسط خبرگزاری‌ها منتشر شده همگی دال بر دخالت صریح این دانشگاه در انتخابات است و این ادعای ایشان هم مثل اکثر ادعاهای خلاف واقعشان، ادعائی غیر قابل اعتنا است.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه