اخبار داغ

وبلاگ وزنه سیاسی نوشت:

کی بود! کی بود! من نبودم!

کی بود! کی بود! من نبودم!
جناب روحانی که در رابطه با برجام و اعتماد به کدخدا(آمریکا) مبلغی حدود 35 میلیارد دلار به تأسیسات هسته ای کشورمان آنهم تنها با اعتماد به قول و قرار آمریکا، خسارت وارد کرده و مراکز هسته ای کشورمان را به نابودی کشانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وبلاگ وزنه سیاسی نوشت: پس از دزدی دو میلیارد دلاری پولهایمان توسط آمریکا، جناب روحانی هم دولت نهم را مقصر این ماجرا دانست و گفت: «ما باید حواسمان جمع باشد که چه کسانی این پول را در محلی قرار داده‌اند که آمریکا امروز نسبت به آن دست‌اندازی داشته باشد و باید پاسخ این سؤال داده شود که چرا بعد از آن همه هشدارهایی که در سال 2007 و 2008 داده شد اقدامی صورت نگرفته است.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وزنه سیاسی,

 

,

عجب دورانی شده است! جناب روحانی  که در رابطه با برجام و اعتماد به کدخدا(آمریکا) مبلغی حدود 35 میلیارد دلار به تأسیسات هسته ای کشورمان آنهم تنها با اعتماد به قول و قرار آمریکا، خسارت وارد کرده و مراکز هسته ای کشورمان را به نابودی کشانده، سراسیمه با فرافکنی و فرار از پذیرش شکست در برجام، آمریکا را به دزد سرگردنه تشبیه نموده و مقصر این سرقت بزرگ را همانند وزیر اطلاعات خود، دولت قبل معرفی می نماید.

,

, ,

 

,

این روزها که بدعهدی آمریکا در پسا برجام بر همه دنیا به اثبات رسیده و رئیس بانک مرکزی کشورمان می گوید؛ که از برجام نصیب ایران هیچ بوده، ولیکن جناب روحانی حاضر نیست نقض برجام را از طرف آمریکا اعلام نماید و شکست در بازی برد-برد و مسئولیت خسارات 35 میلیارد دلاری را بعهده بگیرد!!!!! در عین حال همچنان، تخریب دولت قبل را به هر بهانه ای در دستور کاری خود قرار داده تا نگاه مردم را از بدعهدی آمریکا و شکست مفتضحانه خود در برجام را به سویی دیگر منحرف نماید!

,

 

,

در این رابطه سید محمود علوی وزیر اطلاعات در شورای اداری استان هرمزگان در خصوص غارت 2 میلیارد دلاری از پولهای ایران توسط آمریکا می گوید: «در دولت نهم چهار میلیارد دلار در کشور ایتالیا اوراق قرضه خریدند که سفیر وقت ایران همان‌موقع با گوشزد کردن خطر ناشی از این کار، به آنان گفته بود تبدیل پول به اوراق قرضه، هرچند ممکن است سودی برای ما داشته باشد اما اگر دست آمریکایی‌ها بیاید، می‌توانند روی آن دست بگذارند و آن را مصادره کنند.»

,

, ,

پس از اظهارات وزیر اطلاعات، سفیر وقت ایران در ایتالیا به نادرستی سخنان علوی اشاره کرد و گفت: «به هیچ‌وجه چنین قولی که به بنده نسبت داده شده است را تأیید نمی‌کنم؛ چون اساساً اوراق در دوره قبل از دولت نهم خریداری شده بود و آقای عراقچی هم به این مسئله که اوراق در سال 2003 اشاره کرده و در دولت نهم صرفاً بحث سررسید اوراق بوده است.»

,

 

,

البته مردم انتظار ندارند که وزیر اطلاعاتشان بر اساس اطلاعات نادرست و منافع گروهی سخن بگوید؛ هر چند که قبلاً هم ایشان، شاهکارهای از این قبیل داشته اند. مثلاً مدتی قبل، که به منزل شیخ قدرت الله علیخانی به قزوین می رود و در کنار یکی از سران فتنه 88 می نشیند! پس از اینکه تصویر آن محفل از سوی کرباسچی در شبکه های اجتماعی به نمایش در می آید، در پاسخ به افکار عمومی می گوید؛ "نمی دانستم که آن فرد در آن محفل حضور دارد!!!"

,

 

,

آیا ملت رشید ایران باید بپذیرند که وزیر اطلاعات در محفلی حضور پیدا کرده، که جمع آن محفل و مجلس را از قبل رصد نکرده است؟! آنهم در منزل شیخ قدرت! اگر این حرف وزیر درست باشد که مصیبت عظمی دیگری است!!!!!

,

, ,

 

,

دولت اعتدال ثابت کرده که جز نتوانستن و اعتماد به آمریکا هنر دیگری ندارد ولذا همانند آن پدر و فرزندانی است که گویند؛ پدری با دو تا از بچه هاش توی پیاده رو قدم می زد یکی از بچه ها به اون یکی گفت؛ اگر بابا در قرعه کشی بانک یک خودرو برنده بشه، من جلو می نشینم و دیگری گفت؛ نه خیر! من باید جلو بنشینم! و به همین علت با هم دعوایشان شد. ناگهان پدرشان برگشت و با عصبانیت گفت؛ کاری نکنید که بزنم روی ترمز و هر دو تون رو از ماشین بندازم بیرون!!!

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه