اخبار داغ

ضایعه اسفناک برای جامعه هنری خراسان؛

فوت مجری چنارانی صدا و سیمای خراسان، روی سن اجرا+تصویر

فوت مجری چنارانی صدا و سیمای خراسان، روی سن اجرا+تصویر
«احمد قائمی مقدم»، هنرمند محبوب چنارانی و از بازیگران برنامه های طنز صدا و سیما در حال اجرای مراسم تجلیل از کارگران نمونه چناران دچار سکته وسیع قلبی شد و جان باخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، «احمد قائمی مقدم»، هنرمند محبوب چنارانی و از بازیگران و کارگردانان برنامه های طنز صدا و سیمای خراسان رضوی، در حال اجرای مراسم تجلیل از کارگران نمونه چناران، دچار سکته وسیع قلبی شد و جان باخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

قائمی مقدم در آخرین لحظات همایش گرامیداشت و تجلیل از کارگران نمونه چناران که در محل سالن کارگر این شهر در حال برگزاری بود در مرحله اهدای جوایز دچار سکته قلبی شد و بر زمین افتاد.

,

با گذشت قریب به 20 دقیقه اورژانس به سالن کارگر نرسید و این هنرمند پرتوان شهرستان با خودروی شخصی به بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران منتقل شد.

,

دکتر رجب پور، رئیس شبکه بهداشت و درمان چناران در این خصوص اظهار داشت: قائمی هنگام رسیدن به بیمارستان ثامن الائمه(ع) فاقد علایم حیاتی بوده است اما در عین حال اقدامات احیای بیمار انجام شد اما متاسفانه به دلیل این که سکته وسیع منجر به فوت آنی بیمار شده بود اقدامات احیا نتیجه بخش نبوده است.

,

وی علت قطعی فوت این هنرمند چنارانی را  سکته وسیع قلبی اعلام کرد و علت تاخیر در اعزام آمبولانس به محل حادثه را اعزام آمبولانس به مناطق صعب العبور عنوان کرد و گفت:  اگر مراکز صعب العبوری مانند روستای بقمچ آمبولانس مجهز داشته باشند در این مواقع ظرفیت آمبولانس های شهری مشغول نمی شود.

,

وی همچنین بیان داشت: بنده به محض اینکه تلفنی از این حادثه با خبر شدم به مرکز اورژانس گلبهار تماس گرفتم و آمبولانس گلبهار فاصله 16 کیلومتری تا محل حادثه را طی 12 دقیقه طی کرد ،  اما هنگامی که به محل رسید بیمار به وسیله خودروی شخصی به بیمارستان منتقل شده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه