اخبار داغ

رئیس شورای شهر بوکان:

گمانه زنی های رسانه ای در مورد شهرداری بوکان صحت ندارد

گمانه زنی های رسانه ای در مورد شهرداری بوکان صحت ندارد
رئیس شورای شهر بوکان گفت: گمانی زنی بعضی از کانال های خبری در مورد تائید نشدن حکم « ابراهیم کریمی » صحت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رئیس شورای شهر بوکان  در گفتگو با خبر نگار کانی پرس گفت: گمانی زنی بعضی از کانال های خبری در مورد تائید نشدن حکم « ابراهیم کریمی » صحت ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

خالدطه زاده افزود: اعضاء شورای شهر بوکان با 11 رای موافق ابراهیم کریمی( شهردار سابق مهاباد) را به عنوان شهردار انتخاب و جهت تائید نهایی به استانداری معرفی کرده است.

,

وی تصریح کرد: تا کنون هیچ چیزی از استانداری به صورت کتپی و رسمی در مورد رد یا تائید گزینه پیشنهادی برای شهرداری بوکان به ما ابلاغ نشده است پس تمامی اخبار در این مورد تنها گمانه زنی های رسانه ای است.

,

طه زاده در مورد سئوال کانی پرس که گزینه بعدی شورای شهر برای شهرداری در صورت تائید نشدن حکم کریمی چه کسی خواهد بود عنوان کرد: اصلا اعضای شورای شهر بوکان به این مهم فکر نکرده اند زیرا ما گزینه خود را انتخاب و به استانداری معرفی کردیم و تا اعلام رسمی نیز تصمیم جدیدی گرفته نخواهد شد.

,

همچنین شورش دهبان سخنگوی شورای شهر بوکان نیز با رد این شایعات افزود: این تنها یک گمانه زنی از سوی بعضی رسانه های بوکانی است .

,

شورش دهبان افزود: انتخاب کریمی در حال طی مراحل قانونی است و  امید است طی چند روز اینده نیز این مهم تحقق یابد.

,

وی ادامه داد: فرایند تائید شهرداران سابق بوکان همچون رشید میر حسامی و سلیمان فیضی نیز پرسه زمانی بالای یک ماه را طی کرد در حالی که تا کنون مدت زمان معرفی کریمی به استانداری از سوی شورای شهر بوکان به یک ماه نرسیده است.

,

از شب گذشته بعضی از کانال های رسانه ای بوکان از تائید نشدن گزینه پیشنهادی شورای شهر در استانداری خبر دادند و اعلام کردند یکی از اعضای شورای شهر (صادق مام سیده) و همچنین سرپرست فعلی شهرداری ( رسول معروفی) گزینه های اصلی شورا برای پست شهرداری بوکان هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه