اخبار داغ

رییس اداره پست گرمه خبر داد:

هزینه‌های صدور کارت هوشمند ملی کاهش یافت/ پیش ثبت‌نام رایگان شد

هزینه‌های صدور کارت هوشمند ملی کاهش یافت/ پیش ثبت‌نام رایگان شد
رئیس اداره پست شهرستان گرمه از کاهش هزینه‌های صدور کارت هوشمند ملی و انجام پیش ثبت‌نام رایگان در این اداره خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، امیری‌مقدم رییس اداره پست شهرستان گرمه با اعلام این خبر افزود: با توجه به هماهنگی‌هایی که با اداره‌ کل پست استان صورت گرفته است، ایجاد بسترهای مناسب، نمایندگی ثبت‌نام و تحویل کارت‌های هوشمند از چندی قبل به اداره پست محول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

وی گفت: در همین راستان نیز صدور کارت هوشمند ملی در اداره پست گرمه آغاز شده است و این مرکز در حال ارائه خدمت به همشهریان محترم است.

,

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه هزینه صدور کارت هوشمند ملی این اداره از 27 هزار تومان به 23 هزار و 500 تومان کاهش یافته است،‌ گفت: همه افراد بالای 15 سال می‌توانند برای دریافت این کارت شناسایی اقدام کنند.

,

وی اظهار داشت: پیش ثبت‌نام کارت هوشمند ملی نیز برای مراجعین به اداره پست گرمه به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

,

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های اداره پست شهرستان، ادامه داد: پست به نیابت از شرکت‌های خدمات‌رسان توزیع قبوض تلفن همراه، تلفن ثابت و سایر خدمات را با استفاده از ظرفیت‌های پستی در سطح شهرستان انجام می‌دهد.

,

رییس اداره پست شهرستان گرمه اضافه کرد: توزیع سند مالکیت، دفاتر قانونی شرکت‌ها و آگهی روزنامه رسمی نیز از دیگر فعالیت‌های پست است.

,

وی با بیان اینکه طبق قرارداد تبصره 40 مصوبه دولت همه ادارات موظف هستند که مکاتبات خود را از طریق پست انجام دهند، تصریح کرد: ادارات نباید رأساً نسبت به ارسال مراسلات اقدام کنند.

,

محسن امیری‌مقدم بیان داشت: اداره پست گرمه آمادگی همکاری برای دریافت و تحویل مکاتبات اداری بین ادارات شهرستان را دارد و این آمادگی وجود دارد تا کارهای نیابتی پستی را برای سازمان‌ها و ادارات شهرستان انجام دهیم.

,

رئیس اداره پست گرمه با اشاره به مزیت همکاری ادارات با اداره پست برای ارسال مکاتبات گفت: هزینه ارسال مکاتبات توسط یک کارمند اداره، هزینه‌های مربوط به وسیله نقلیه و صرفه‌جویی در زمان و کاهش، سفرهای درون و برون‌شهری بخش از مزیت‌های همکاری است.

,

وی خاطرنشان کرد: ادارات باید از خود پستچی‌گری پرهیز و این کار را به پست بسپارند.

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه