اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛

اسنادی داریم که می‌توانیم در قبال دزدی آمریکا عمل متقابل انجام دهیم/ محکومیت 50 میلیارد دلاری آمریکا در محاکم ایران/ باید کل آمریکا را بفروشند تا غرامت ایران را بدهند

اسنادی داریم که می‌توانیم در قبال دزدی آمریکا عمل متقابل انجام دهیم/ محکومیت 50 میلیارد دلاری آمریکا در محاکم ایران/ باید کل آمریکا را بفروشند تا غرامت ایران را بدهند
ابوالفضل ابوترابی با اشاره به غارت 2 میلیارد دلاری آمریکا از ایران اظهارداشت:از لحاظ حقوق بین‌الملل "عمل متقابل" کاملا پذیرفته شده است و آمریکایی‌ها در محاکم جمهوری اسلامی ایران 50 میلیارد دلار محکوم شده‌اند و ما می‌توانیم از این 50 میلیارد دلار، 2 میلیارد دلار را طبق حقوق بین‌الملل مصادره کنیم.
[

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به غارت 2 میلیارد دلاری آمریکا از ایران اظهارداشت: از لحاظ حقوق بین‌الملل "عمل متقابل" کاملا پذیرفته شده است و ما می‌توانیم برای مقابله با این اقدام آمریکایی‌ها عمل متقابل انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ما امکانات و اسنادی داریم که می‌توانیم در مقابل دزدی آمریکایی‌ها عمل متقابل انجام دهیم و اگر از این فرصت استفاده نکنیم، این جسارت‌های آمریکایی‌ها بیشتر می‌شود.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: آمریکا در زمینه بمب‌های شیمیایی که صدام استفاده کرد، کمک بسیار زیادی به رژیم بعث داشت و همچنین آمریکا گروهک منافقین را در لیست گروهک‌های تروریستی ثبت کرد و بعد از گذشت مدتی آن را از لیست خارج کرد و ما هفده‌هزار قربانی ترورسیم در کشور داریم.

,

ابوترابی با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی مختلفی از سوی آمریکا هدایت و فرماندهی می‌شوند عنوان کرد: اگر ما آمریکا را مجبور به جبران کنیم، باید کل آمریکا را بفروشند تا بتوانند غرامت‌هایی که از طریق حمایت آمریکا از تروریسم حاصل می‌شود را جبران کنند.

,

وی ادامه داد: در قواینن بین الملل عمل متقابل دیده شده و کوتاهی از انجام عمل متقابل موجب جسورتر شدن آمریکایی‌ها می‌شود.

,

عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: آمریکایی‌ها در محاکم جمهوری اسلامی ایران 50 میلیارد دلار محکوم شده‌اند و ما می‌توانیم از این 50 میلیارد دلار، 2 میلیارد دلار را طبق حقوق بین‌الملل مصادره کنیم.

,

ابوترابی با بیان اینکه کمیسیون‌های مجلس به شدت درگیر بررسی برنامه ششم توسعه هستند اظهار داشت: متاسفانه کمیسیون حقوقی مجلس فرصت بررسی دزدی 2میلیارد دلاری آمریکایی‌ها را ندارد و این موضوع در کمیسیون بررسی نشده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه