اخبار داغ

اندر حکایت سخنان بهت آور امروز رئیس جمهور

اندر حکایت سخنان بهت آور  امروز رئیس جمهور
سید یاسر جبرائیلی دانش آموخته ی اقتصاد سیاسی و معاون پژوهش خبرگزاری فارس در تلگرام خود نوشت: آقای حسن روحانی بی حرمتی و بی حیایی را از حد گذرانده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزنٰ، آقای حسن روحانی بی حرمتی و بی حیایی را از حد گذرانده اند.

سخنان امروز وی درباره زبان انگلیسی، یک بحث مستقل و یک کنش علمی و نظری نیست که با استدلال ها و استنادات علمی و تاریخی  به آن پاسخ دهیم و فی المثل از فرجام از خودباختگی های آتاتورکی و رضاخانی در مقابل فرهنگ غربی از او بپرسیم، یا بخواهیم نقش و جایگاه زبان انگلیسی را در پیشرفت علمی فرانسه و آلمان برایمان توضیح دهند، یا سوال کنیم مگر کسی اساسا با آموختن انگلیسی مخالفت کرده است که جنابعالی اینگونه برآشفته اید؟

مسئله حسن روحانی زبان انگلیسی نیست. بنای او بر "بی حرمتی" است و تصورش این است که می تواند از این طریق جایگاهی برای خود دست و پا کند.

تنها راه توقف این دریدگی ها نیز که بار اول نیز نیست، آنست که شخصیت های برجسته کشور از مراجع عظمی و روسای قوا تا دیگر بزرگان، درباره حد و اندازه حسن روحانی و عواقب این بی حیایی ها به وی هشدار و تذکر جدی و علنی دهند.

پ.ن:
رهبر معظم انقلاب: اصرار بر ترویج انحصاری زبان انگلیسی ناسالم است. زبان‌های دیگر مثل اسپانیولی، فرانسه، آلمانی و کشورهای شرقی هم زبان علمند.

روحانی: مردم خودشان باید انتخاب کنند که چند زبان می‌خواهند بیاموزند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رزنٰ، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه