اخبار داغ

آموزش و پرورش خوزستان در وضعیت نامناسب تحصیلی همچنان پیشتاز است

آموزش و پرورش خوزستان در وضعیت نامناسب تحصیلی همچنان پیشتاز است
رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به تازگی گفته است آموزش و پرورش استان در کشور جایگاه خوبی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز:رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به تازگی گفته است آموزش و پرورش استان در کشور جایگاه خوبی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,
داوودی در ادامه گفت:با اقدامات صورت گرفت رتبه خوزستان از 27 به 21 رسیده است.
,
 
,
پیش از این تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفته بود  استان خوزستان با وجود سابقه تاریخی درخشان در شرایط فعلی شاخص‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن نسبت به 40 سال گذشته شکسته شده در حالی که استان یزد در طول 22 سال اخیر رتبه نخست کشور را در کنکور دارد.
,
 
,
وی مدعی است در صورت تأمین اعتبارات لازم برای راه‌اندازی 120 پایگاه کنکور می‌توان امسال این جایگاه را تا رتبه 15 ارتقا داد.
,
 
,
 پس از اعلام شدن نفرات برتر هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سرتاسری سال 1394 حتی نام یک خوزستانی هم در بین آنها دیده نشد.
,
 
,
استاندار خوزستان در اسفند 93 با اسف‌بار خواندن وضعیت آموزش و پرورش استان گفته بود پس از پایان سال تحصیلی جاری وضعیت آموزش و پرورش خوزستان 10 پله ترقی خواهد داشت.
,
 
,
البته مقتدایی بعدها این انتقاد خود را سر و سامانی داد و در توضیح ارتقای 10 پله‌ای گفت: وقتی گفتم در آموزش و پرورش 10 رتبه ارتقا پیدا می‌کنیم منظور از ارتقا بحث قبولی دانشگاه، قبولی متوسطه و جمع جهات به لحاظ ساخت و ساز، به لحاظ ارتقا کیفی کار معلم‌ها، فضای مطلوب در مدارس و کارهای فوق برنامه است تا آموزش و پرورش حداقل ده پله ارتقا پیدا کند و هنوز هم بر آن تأکید دارم و این اشتباه نشود.
,
 
,
این روزها دیگر بر کسی پوشیده نیست که آموزش و پرورش استان خوزستان با تقی زاده روزهای به شدت سیاسی را طی می‌کند تا آنجا که برخی از معاونین وی این اداره را وقف اهداف سیاسی جریان خاص خود کرده‌اند و صدای نمایندگان مردم را هم در آورده اند.
,
 
,
حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب با انتقاد از مدیریت سیاسی در آموزش و پرورش استان خوزستان و افت تحصیلی دانش آموزان اظهار داشت: متاسفانه مدیران آموزش و پرورش در استان خوزستان به جای پرداختن به مسائل آموزشی و فرهنگی وارد بازی‌های سیاسی شده‌اند.
,
 
,
وی ادامه داد: با مروری کوتاه بر انتصابات اخیر در آموزش و پرورش استان می‌بینید که عده‌ای اصلاح طلب تندرو و افراطی را سرکار آورده‌اند کسانی که به جای پیشرفت علمی دانش آموزان دنبال توسعه سیاسی در مدارس هستند.
,
 
,
حبیب آقاجری تصریح کرد چه معنایی دارد کسانی که در فتنه ۸۸ جزو فعالین فتنه بوده‌اند امروز در آموزش و پرورش استان منصب بگیرند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه