اخبار داغ

نماینده رودسر:

شایعه انتقال سایت نفتی سردار جنگل به مازندران نادرست است

شایعه انتقال سایت نفتی سردار جنگل به مازندران نادرست است
عصر دیروز ماجرای انتقال سایت نفتی سردارجنگل رودسر به شهر نکا استان مازندران ، خبر تیتر یک برخی رسانه های استان گیلان شد، خبری که سال ۹۲ نیز در فضای رسانه ای چند روزی جولان داد و نماینده رودسر در همان تاریخ انتقالش را به استان همجوار نادرست اعلام نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از املش ما ،رودسریها نوشت : عصر امروز ماجرای انتقال سایت نفتی سردارجنگل رودسر به شهر نکا استان مازندران ، خبر تیتر یک برخی رسانه های استان گیلان شد و از استاندار گیلان خواستند به این خبر واکنش نشان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, املش ما, رودسریها,

سال ۹۲ نیز چنین خبری در فضای رسانه ای کشور پیچید و برخی از رسانه ها به کندی کار و انتقالش به استان همجوار اشاراتی نموده بودند، در همان زمان نماینده رودسر و املش به شایعه انتقال سایت نفتی سردار جنگل واکنش نشان داد و انتقالش را نادرست اعلام نموده بود.

,

رهبری املشی گفته بود : در نشست مجمع نمایندگان استان گیلان با استاندار ، همه نمایندگان از اهمیت ملی و فرا استانی این سایت نفتی متذکر شده بودند و قرار بود در جلسه آینده همان زمان، مجمع نمایندگان با استاندار وزیر نفت به عنوان مسئول اصلی پروژه نفتی ، مهمان جلسه شود.

,

به گزارش خبرنگار ما ، کلنگ احداث سایت پشتیبانی نفتی و گازی رودسر در سال ۹۱ بر زمین زده شد و ارزیابی شده ذخایر نفت و گاز آن  بین ۱۷ تا ۴۴ میلیارد بشکه باشد و  موجب اشتغال زایی ۵۰هزار نفره در استانهای شمالی به ویژه گیلان خواهد شد.

,

 انتهای پیام/م

,  انتهای پیام/م]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه