اخبار داغ

مولوی نظیر احمد سلامی:

تمامی علومی که باعث پیشرفت غرب شد برگرفته از مسلمانان بوده است/ بدعهدی غربی‌ها بیش‌ از پیش دیده می‌شود و یک نمونه‌اش مسئله برجام است

تمامی علومی که باعث پیشرفت غرب شد برگرفته از مسلمانان بوده است/ بدعهدی غربی‌ها بیش‌ از پیش دیده می‌شود و یک نمونه‌اش مسئله برجام است
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمامی علومی که باعث پیشرفت غرب شده است برگرفته از مسلمانان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مولوی نظیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در همایش طلیعه رهایی که به مناسبت بزرگداشت مبعث پیامبر اکرم (ص) در هتل ثامن مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برجسته‌ترین اهداف بعثت علم و آگاهی، بصیرت، زدودن جهل و ایجاد فضای امن و وحدت در بین مذاهب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: قتل و کشتار بزرگ‌ترین مایه افتخار در دوران قبل از اسلام بود و در چنین فضایی پیامی از آسمان نازل شد که حکایت از این دارد دین اسلام بیش از هر آئینی به علم و آگاهی تعلق دارد.

,

وی بیان کرد: پیامبر (ص) و امت ایشان مأموریتی پیدا کردند که بشریت را به سمت این علم سوق بدهند، ازاین‌رو علمی که امروز در دنیای غرب وجود دارد همه آن برگرفته از مسلمانان است چراکه در جنگ‌های صلیبی وقتی گنجینه‌های مسلمانان را به آتش کشیدند آنگاه این علوم را به تاراج بردند.

,

وی خاطرنشان کرد: تمامی علومی که باعث پیشرفت غرب شده است برگرفته از مسلمانان بوده است.

,

وی تأکید کرد: امروز شرایط در منطقه به‌گونه‌ای است که مسلمان به دست مسلمان کشته می‌شود، به‌عنوان‌مثال مردم بی‌گناه مورد هجوم آتش قرار می‌گیرند اما شکر خدا در این کشور در قالب یک کمربند امنیتی امن زندگی می‌کنیم.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از متولیان امنیت در کشور، یادآور شد: در درجه اول این کشور به‌وسیله سیستم نظام اسلامی مدیریت می‌شود و سیاست‌های آن را یک عالم آگاه و پرهیزگاری که آگاه بر همه امور است ترسیم می‌کند، همچنین تعامل مردم با مسئولین از دیگر مؤلفه‌های امنیت است، مؤلفه سوم نیروهای نظامی ما هستند که باعث ایجاد امنیت در کشور هستند و خواب را از چشمان خود گرفته‌اند تا مردم در چنین شرایطی با امنیت زندگی کنند.

,

وی تصریح کرد: با این رویکرد وحدت از اهداف برجسته در بعثت می‌باشد چراکه پیامبر درزمان خود از تمامی ظرفیت‌های موجود در آن دوران استفاده کردند و زمینه هجرت و وحدت را با ملاقات‌های گوناگون بین طوایف فراهم کردند.

,

سلامی تأکید کرد: غربی‌ها می‌گویند استفاده از نعمت‌های این کشور برای مردم باعث نگرانی آن‌ها هست، باید گفت به دستورات قرآن آن‌طور که شایسته است عمل نمی‌کنیم چراکه نعمت‌های فراوانی داریم.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بروز اسلام هراسی در دنیا و غرب، افزود: اگر مسلمانان با وحدت از این منابع در منطقه به‌درستی استفاده می‌کردند امروز چنین شرایطی را در منطقه شاهد نبودیم.

,

وی در پایان عنوان کرد: بدعهدی‌های غربی‌ها بیش‌ازپیش دیده می‌شود و یک نمونه‌اش مسئله برجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه