اخبار داغ

موضع منفعلانه نتانیاهو درباره ایران

موضع منفعلانه نتانیاهو درباره ایران
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت: برای نخستین بار در سال‌های اخیر، نخست وزیر اسراییل در روز یادبود هولوکاست بر ایران و برنامه هسته‌ای‌اش متمرکز نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت: برای نخستین بار در سال‌های اخیر، نخست وزیر اسراییل در روز یادبود هولوکاست بر ایران و برنامه هسته‌ای‌اش متمرکز نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه اورشلیم پست در عوض پیام اصلی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در سخنان روز چهارشنبه‌اش خطر گسترش دروغ‌های ضد یهود بود که بستر ایجاد چپ افراطی و افراط‌گرایان مسلمان را بوجود می‌آورد.

,

با اینکه در چند سال گذشته محور سخنان سالانه نتانیاهو یا ضرورت جلوگیری ایران از دستیابی به تسلیحات هسته‌ای یا ضرورت پرداختن به چنین احتمالی بوده است، اما این بار هسته مرکزی سخنان او هشدار درباره گسترش دروغ‌های ضد یهودی بود.

,

نتانیاهو به صورت مختصر و فقط در حدود پایان سخنانش درباره ایران گفت: کسانی هستند که می‌خواهند مقاصد ایران را که جمله اسراییل را نابود کن بر روی موشک‌های‌شان حک می‌شود و مسابقه نقاشی انکار هولوکاست برگزار می‌کنند، نادیده بگیرند اما ما آن‌ها را نادیده نمی‌گیریم. ممکن است برخی سلاح هسته‌ای را در دستان ایران بپذیرند، اما اسراییل هرگز با این موضوع کنار نخواهد آمد.

,

به گزارش ایسنا، این در حالی است که مقامات ایرانی بارها تاکید کرده‌اند که ساخت سلاح هسته‌ای هیچ‌گاه در دستور کار کشورمان نبوده و نخواهد بود. به نظر می‌رسد در پی گسترش فعالیت‌های منطقه‌ای ایران و پیشرفت در ایجاد تعامل سیاسی، اقتصادی با همه کشورهای جهان و نیز حضور هیات‌های نمایندگی و مقامات ارشد کشورهای جهان در ایران نخست وزیر رژیم صهیونیستی موضعی منفعل را در پیش گرفته باشد.

,

نتانیاهو در خلال مذاکرات ایران و قدرتهای جهانی درباره رسیدن به توافق جامعه درباره برنامه هسته‌ای ایران همواره سعی داشت با سخنان خود و حتی حضور در کنگره ایالات متحده و ایجاد لابی مسیر حرکت رو به جلو توافق هسته‌ای را از مسیر خارج کند که نتوانست به هدف خود دست یابد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه