اخبار داغ

در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

رئیس‌جمهور: نقشه دشمنان برای فراموش‌شدن موضوع فلسطین با شکست مواجه شده است

رئیس‌جمهور: نقشه دشمنان برای فراموش‌شدن موضوع فلسطین با شکست مواجه شده است
رئیس‌جمهور، فلسطین را نماد مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزین برشمرد و گفت: مسئله فلسطین برای ما حائز اهمیت بوده و دولت جمهوری اسلامی ایران همچنان در کنار مردم و مقاومت فلسطین بوده و خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه و در دیدار «رمضان عبدالله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با تجلیل از مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین در برابر متجاوزین، افزود: دشمنان و قدرت‌های بزرگ تصور می‌کردند که موضوع فلسطین برای همیشه به فراموشی سپرده می‌شود و آن‌ها به هر نحو که بخواهند می‌توانند آینده مردم این کشور را رقم بزنند اما امروز ملت فلسطین با ایستادگی و مقاومت خود توانسته به پیروزی بزرگی در برابر اراده آنان دست پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس جمهور اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین این پیام را برای دنیا به همراه داشت که هیچ متجاوزی نمی‌تواند با اشغالگری به منافع دائمی دست یابد.

,

روحانی با اشاره به این‌که «بر اساس آموزه‌های اسلام و قرآن، در جنگ میان حق و باطل در ‌نهایت حق پیروز خواهد بود» گفت: جهاد اسلامی فلسطین تا امروز به خوبی از آزمایش خود سربلند بیرون آمده است.

,

رئیس‌جمهور، فراموش شدن موضوع فلسطین را یکی از اهداف دشمنان در گسترش تروریسم و گروه‌های تروریستی در منطقه عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت تلاش در راستای حفظ وحدت داخلی در فلسطین افزود: خوشبختانه با مقاومت و ایستادگی جانانه مردم و گروه‌های مقاومت فلسطینی، دشمنان در رسیدن به این هدف خود با شکست مواجه شده‌اند.

,

روحانی با تاکید بر این‌که «در کنار حرکت مجاهدانه و مقاومت مردم فلسطین، باید بخش عمده‌ای از تلاش‌ها روی آگاهی بخشی به جوانان جهان و بویژه جوانان مسلمان درباره آنچه که متجاوزان با فلسطین انجام داده‌اند، متمرکز شود» گفت: افکار عمومی در جهان اسلام باید به این سمت و حقیقت، هدایت شود که مسئله فلسطین، مسئله نخست جهان اسلام است.

,

رئیس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: باید متجاوز بودن رژیم صهیونیستی در افکار عمومی مردم جهان باقی بماند و کشورهای اسلامی و همجوار فلسطین نیز باید این موضوع را باور کنند که فلسطین برای آن‌ها سنگر و خط مقدم دفاع در برابر تجاوزگری‌های گسترده رژیم صهیونیستی در منطقه بوده و امنیت امروز آن‌ها به خاطر وجود مجاهدین در فلسطین و حزب الله در لبنان است.

,

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال موضوع فلسطین، گزارشی از آخرین تحولات فلسطین اشغالی و نوار غزه ارائه کرد و افزود: تداوم قدرتمندانه پایبندی به ارزش‌ها و اصولی که بر اساس آن‌ها انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت، نشانه قدرت و جایگاه عظیم ایران در نظام بین‌المللی است.

,

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به این‌که «مردم غزه و جوانان فلسطینی در محاصره و شرایط سخت‌تر نسبت به گذشته، همچنان ثابت‌قدم و استوار در برابرمتجاوزین ایستاده‌اند» گفت: امروز جوانان فلسطینی در حمایت و دفاع از قدس شریف انتفاضه جدیدی را آغاز کرده و با همت و اراده‌ در برابر سرکوب شدید صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کنند.

,

رمضان عبدالله افزود: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی با گسترش تروریسم و گروه‌های تروریستی در منطقه در حال برنامه‌ریزی برای مقابله با مقاومت مردم فلسطین هستند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه