اخبار داغ

«دلقک مک دونالد» در ایران به ثبت رسید+عکس

«دلقک مک دونالد» در ایران به ثبت رسید+عکس
«دلقک مک دونالد» یکی از رموز موفقیت این شرکت در امر تبلیغات است و بر اساس تحقیقی که در سال 2004 انجام شده، عکس دلقک رونالد مک ‌دونالد در میان کودکان شناخته شده‌ تر از تصویر مسیح (ع) بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همین چند ماه پیش یود که خبر ثبت رسمی "مک دونالد" در ایران، بازتاب ها و واکنش های فراوانی را به دنبال داشت چراکه این رستوران یکی از اصلی ‌ترین نمادهای سبک زندگی آمریکایی به شمار می‌رود و دارای بیش از ۳۱ هزار شعبه و یک و نیم میلیون کارمند در سراسر دنیاست. این شرکت که به عنوان نماد کاپیتالیسم آمریکایی در جهان شناخته می‌شود با صرف هزینه‌ های سنگین تبلیغاتی در صدد حفظ موقعیت خود به عنوان رتبه اول در حوزه مواد غذایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


با توجه به هشدارهای صریح رهبر انقلاب و انتشار این اسناد، مشخص است که کمپانی های بزرگ امریکایی بخصوص در حوزه مواد مصرفی علاقمند به حضور در فضای کشورمان هستند و بررسی ها نشان می دهد، این موضوع در خصوص کمپانی های مواد غذایی با اقبال بیشتری همراه است.

در جدیدترین تحول صورت گرفته در این خصوص، این بار نماد مشهور مک دونالد یعنی دلقک تبلیغاتی این رستوران زنجیره ای، در کشورمان ثبت رسمی شده تا امکان استفاده از آن توسط سایر رستورانهای غیررسمی نباشد و در عین حال، مقدمه ای برای ورود رسمی این نماد آمریکایی به کشورمان نیز محسوب می شود.

,
,
,
,
«دلقک مک دونالد» در ایران به ثبت رسید
, «دلقک مک دونالد» در ایران به ثبت رسید,

«دلقک مک دونالد» یکی از رموز موفقیت این شرکت در امر تبلیغات است و بر اساس تحقیقی که در سال 2004 انجام شده، عکس دلقک رونالد مک ‌دونالد در میان کودکان شناخته شده‌ تر از تصویر مسیح (ع) بوده است. صبحانه در این باره نوشته است: این نماد که بر اساس درخواست رسمی شرکت مک دونالد، مستقر در ایلینویز آمریکا ثبت شده، حق استفاده از آنرا در تبلیغات عروسک، اساب بازی، خدمات آموزشی و خدمات اغذیه فروشی را به مالک آن می دهد و تا سال  1404 نیز اعتبار دارد.

از سوی دیگر، طی روزهای اخیر نسل جدیدی از نوشابه های کوکاکولا با بسته بندی جدید در برخی فروشگاههای تهران بویژه در مناطق شمال شهر دیده می شوند که نشان می دهد این کمپانی مواد غذایی نیز برای ورود موثرتر به بازار کشورمان، برنامه های جدیدی دارد. البته این مدل جدید صرفا مربوط به نوشابه های مشکی مشهور آمریکا نبوده و اِسپرایت، دیگر محصول شرکت کوکاکولا نیز با بسته بندی و شکل و شمایل جدید، آماده عرضه گسترده در تهران شده است.

,
,
,
«دلقک مک دونالد» در ایران به ثبت رسید
, «دلقک مک دونالد» در ایران به ثبت رسید,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه