اخبار داغ

نقص فنی در موتور قطار ترنست یزد - تهران

نقص فنی در موتور قطار ترنست یزد - تهران
قطار ترنست شماره ۶۲۷ یزد - تهران به دلیل بروز نقص فنی در دو موتور از چهار موتور این قطار با مشکلاتی مواجه شد که باعث شد قطار با تاخیر به مقصد برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، قطار ترنست شماره 627 یزد - تهران متعلق به شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا که امروز ساعت 14 از ایستگاه یزد خارج شد به دلیل بروز نقص فنی در دو موتور از چهار موتور قطار با مشکلاتی مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این ترنست‌ها که دارای چهار موتور هستند طبق برنامه‌ریزی باید با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت طی مسیر کنند اما نقص فنی موتورها موجب کاهش سرعت این ترنست‌ها، ایجاد مشکل در سیستم تهویه و دیر رسیدن به مقصد شد.

,

یکی از مسافرین این قطار در این باره به خبرنگار فارس گفت که اینجانب دانشجو هستم و هفته‌ای یک بار در این مسیر تردد می‌کنم اما هر از گاهی با بروز مشکلاتی اینچنینی مواجه می‌شوم که اغلب دلیل بروز این مشکلات را نقص فنی در ترانست‌ها اعلام می‌کنند.

,

وی ادامه داد: امروز نیز در سیستم این قطار مشکلاتی ایجاد شد که تکنسین‌های قطار سعی کردند این مشکلات را رفع کنند اما ظاهراً این مشکل به طور کامل رفع نشده است.

,

بنابراین گزارش قطار مذکور در ایستگاه بادرود نیز متوقف شد تا مشکلات آن رفع شود اما تکنسین‌ها موفق به رفع کامل این مشکل نشدند.

,

بنابراین گزارش، پیگیری خبرنگار فارس از رئیس قطار حاکی از آن است که به دلیل بروز نقص فنی در این قطار لازم است نشتی‌های روغن و نشتی‌های هوا را تا رسیدن به مقصد چک کنند بنابراین پیش‌بینی می‌شود این ترنست با تأخیر به مقصد برسد.

,

منوچهر جعفری در این باره گفت که این  ترنست با دو موتور مسیر را ادامه می‌دهد و دو موتور دیگر آن از کار افتاده است.

,

بنابراین گزارش مدیر روابط عمومی رجا در این باره اظهار داشت: بروز مشکل فنی در قطار ترنست‌های رجا ریشه در مشکلات تحریم دارد و تهیه قطعات این ترنست‌ها از کشور آلمان با مشکل مواجه است.

,

رامیز قلی‌نژاد ضمن عذرخواهی از مسافران قطار 627 یزد - تهران اعلام کرد: در مسیر مشهد هم مشکلاتی داریم که امیدواریم طی تعامل با کشور آلمان و اعزام هیأتی به این کشور مشکلات مذکور در تهیه قطعات قطع شود.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه