اخبار داغ

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز اعلام شد
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به حجم بالای تردد وسائل نقلیه در محور هراز گفت: محدودیت ترافیکی همزمان با بازگشت مسافران در محور هراز اعمال و تا بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، سرهنگ عبدالرضا ناظری با اشاره به آخرین وضعیت محور هراز اظهار داشت: محور هراز از جمله محورهای پرتردد در شرق استان تهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: حجم تردد وسائل نقلیه طی ساعات گذشته در محور هراز افزایش یافت و مأموران پلیس نیز حضور محسوسی را در این محور داشتند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محور هراز ادامه داد: به منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران، محدودیت هایی از سوی پلیس در محور هراز اعمال شده است.

سرهنگ ناظری تأکید کرد: این محدودیت ها همزمان با بازگشت مسافران اعمال و تا بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت و انتظار می رود که رانندگان و مسافران به این موضوع توجه داشته باشند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: بر اساس تصمیم پلیس، تردد هر گونه وسائل نقلیه از رودهن به آب اسک ممنوع است و بدین ترتیب مسیر آب اسک به رودهن یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ ناظری یادآور شد: از رانندگان وسائل نقلیه انتظار می رود که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به توصیه های پلیس گوش کنند تا سفری ایمن برای خود و سایر مسافران رقم بزنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه