اخبار داغ

دیدار سرزده فرمانده با همرزمان جانبازش

دیدار سرزده فرمانده با همرزمان جانبازش
سرلشکر محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران مقدس در سالروز بعثت پیامبر اعظم (ص) به دیدار همسنگران و همرزمان جانباز خود در دوران دفاع مقدس رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران مقدس در سالروز بعثت پیامبر اعظم (ص) به دیدار همسنگران و همرزمان جانباز خود در دوران دفاع مقدس رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دیدار سرزده فرمانده با همرزمان جانبازش
, دیدار سرزده فرمانده با همرزمان جانبازش,

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، این دیدار صبح امروز و در بخش جانبازان و معلولین "بیمارستان ساسان" به صورت سرزده و به منظور آگاهی از چگونگی رسیدگی به وضعیت جانبازان بستری در این بیمارستان و گپ و گفتگوی دوستانه فرمانده دوران دفاع مقدس با جانبازان سرافراز 8 سال جنگ تحمیلی انجام پذیرفت.

در این  عیادت سرلشکر رضایی ضمن آرزوی سلامتی برای جانبازان سرافراز دفاع مقدس ،اظهار داشت :  حضوردر کنار ایثارگران و جانبازان و دیدار با خانواده فداکار آنان به انسان هم روحیه و قوت می دهد و هم مسئولیت ها را سنگین می کند. همچنین ایشان در ادامه افزود: مطمئن هستم که دعای جانبازان و ایثارگران در موفقیت جمهوری اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار است.

سرلشکر رضایی در این دیدار به طور ویژه با جانباز کریم نورمحمدی دیدار و گفتگو کرد . در این دیدار صمیمی، سرلشکر رضایی ضمن اطلاع از روند درمان این جانباز دفاع مقدس، از خداوند منان برای وی سلامتی و بهبودی مسألت نمود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه