اخبار داغ

رییس‌دفتر بوش: ترامپ مرا به وحشت می‌اندازد

رییس‌دفتر بوش: ترامپ مرا به وحشت می‌اندازد
مشاور و رییس دفتر مخصوص جرج بوش رییس جمهور سابق آمریکا ورود ترامپ به انتخابات ریاست جمهوری کشورش را ترسناک خواند و گفت که وی باید ثابت کند که شایستگی مقام ریاست جمهوری وتوانایی انجام کاری را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایرنا،  اندی کارد رییس دفتر رییس جمهورسابق آمریکا روزجمعه درگفت وگو با شبکه خبری سی بی اس گفت: زمانی که ترامپ وارد رقابت برای ریاست جمهوری شد او وحشت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی تصمیم ها و اظهارات لحظه ای ترامپ را مغایرویژگی های مورد انتظار از یک رییس جمهور توصیف کرد و گفت : گرچه او تصمیم دارد درنهایت به نامزد نهایی حزب جمهوریخواه رای بدهد اما از ترامپ انتظار دارد کاری کند که نشان دهد استحقاق حمایت او ورود به کاخ سفید را دارد.

مشاورجرج بوش اضافه کرد یک رییس جمهور از نعمت تصمیم گیری های ساده برخوردار نیست و رییس جمهور آمریکا باید بتواند تصمیم های دشوار و 'بی رحمانه ای' بگیرد.

این سخنان درحالی است که جرج بوش و پدرش روسای جمهوری سابق آمریکا دیروز به بهانه های متفاوتی گفته بودند که حاضر به حمایت از دونالد ترامپ نخواهند بود.

اندی کارد بسیاری ازپاسخ های ترامپ به سوالاتی که از او می شود را پاسخ هایی عاطفی و احساساتی خواند و او را متهم کرد که بدون اندیشه حرف می زند و به همین دلیل شایستگی احراز چنین مقامی را ندارد.

رییس دفتر و مشاوررییس جمهور سابق آمریکا درنهایت تنها شرط توفیق ترامپ در کسب حمایت یکپارچه جمهوریخواهان را توجه او به خواسته ها و انتظارات اعضای این حزب ذکرکرد وگفت جمهوریخواهان باید اطمینان پیدا کنند که آیا ترامپ قادرخواهد بود 'کاری 'را که به او محول می شود انجام بدهد یا نه.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه