اخبار داغ

پیش بازی گسترش فولاد و پرسپولیس؛

شاگردان کمالوند در اندیشه انتقام از تیم مدعی پایتخت/ هت‌تریک گسترشی‌ها کامل می‌شود؟

شاگردان کمالوند در اندیشه انتقام از تیم مدعی پایتخت/ هت‌تریک گسترشی‌ها کامل می‌شود؟
در روز تقابل سرخابی‌های تبریز و تهران، گسترش فولاد برای جبران شکست دور رفت و ادامه روند خوب خانگی‌اش مقابل پرسپولیس، در برابر این تیم مدعی صف آرایی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، گسترش فولاد تبریز در بیست و نهمین دیدار فصل پانزدهم لیگ برتر، فردا – یکشنبه 19 اردیبهشت – در ورزشگاه یادگار امام میزبان سرخ پوشان پایتخت خواهند بود. این دیدار همزمان با تمامی بازی های هفته، از ساعت 18 آغاز می شود و شاگردان کمالوند برای رسیدن به جایگاه هفتم تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از آناج، گسترش فولاد تبریز در بیست و نهمین دیدار فصل پانزدهم لیگ برتر، فردا – یکشنبه 19 اردیبهشت – در ورزشگاه یادگار امام میزبان سرخ پوشان پایتخت خواهند بود. این دیدار همزمان با تمامی بازی های هفته، از ساعت 18 آغاز می شود و شاگردان کمالوند برای رسیدن به جایگاه هفتم تلاش می کنند., آناج,

حساسیت دیدار فردا از آن رو بیش از پیش است که پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی جهت رسیدن به این عنوان برای کسب سه امتیاز تلاش خواهد کرد و در سوی دیگر میدان یاران فراز کمالوند در پی ادامه روند شکست ناپذیری در بازی‌های خانگی خود، نبرد می‌کنند تا شایستگی‌های خود را بار دیگر به نمایش بگذارند.

,

به دنبال جبران شکست هفته گذشته

, به دنبال جبران شکست هفته گذشته, به دنبال جبران شکست هفته گذشته,

هر دو تیم در دیدار قبلی خود شکست خورده اند تا انگیزه های آن‌ها برای این بازی بیش از پیش باشد. پرسپولیس در بازی گذشته خود در آزادی در مقابل صد هزار نفر تماشاگر خود مغلوب نفت تهران شد و گسترش فولاد تبریز نیز در بازی قبلی اش درحالی نتیجه را به سپاهان اصفهان واگذار کرد که عملکرد گروه داوری در این شکست بسیار تأثیرگذار بود.

,

پرسپولیس هم اکنون با 51 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران و استقلال خوزستان در رده سوم قرار دارد و این درحالی است که گسترش فولاد با 38 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

,

روند صد در صد پیروزی گسترش فولاد برابر پرسپولیس در تبریز

, روند صد در صد پیروزی گسترش فولاد برابر پرسپولیس در تبریز, روند صد در صد پیروزی گسترش فولاد برابر پرسپولیس در تبریز,

طی دو مصاف گذشته فراز کمالوند و برانکو، هردو مربی یک بار پیروز شده‌اند. آنها برای اولین بار در هفته بیست و نهم فصل گذشته، مشابه با زمان دیدار پیش رو، رو در روی هم قرار گرفتند و گسترش‌فولاد با دو گل جابر انصاری از سد حریف خود گذشت. تقابل دوم نیز در هفته چهاردهم فصل جاری برگزار شد و شاگردان فراز کمالوند در عین شایستگی با تک گلی که جری بنگستون به ثمر رساند، از حریف خود شکست خوردند.

,

 

,

, ,

 

,

گسترش فولاد در دو مصاف خانگی خود مقابل پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر در برابر این تیم تهرانی پیروز شده است و در این بازی به دنبال کامل کردن هت‌تریک خود در برابر سرخ پوشان پایتخت است.

,

البته حریف هفته بیست و نهم گسترش فولاد عملکرد قابل قبولی در پنج بازی گذشته خود داشته است و شاگرادن کمالوند در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس می‌توانند یک رده بالاتر برود و در رتبه هفتم قرار بگیرند. چهار پیروزی از پنج دیدار اخیر آماری قابل قبول برای مربی کروات پرسپولیس را به همراه دارد. در سوی دیگر روند تحسین برانگیز گسترش‌فولاد در امتیازگیری از تیم‌های بالای جدول، سایر مدعیان را امیدوار کرده است تا این تیم با متوقف کردن پرسپولیس، حساسیت لیگ برتر را دو چندان کند.

,

انجام بازی تاکتیکی، وجه اشتراک دو تیم

, انجام بازی تاکتیکی، وجه اشتراک دو تیم, انجام بازی تاکتیکی، وجه اشتراک دو تیم,

هر دو تیم در بازی‌های خود فوتبال زمینی مبتنی بر پاس‌های کوتاه ارائه می‌دهند و ارائه این بازی با تکیه بر مالکیت توپ، تقابل سرخابی‌های تهران و تبریز را به زیباترین دیدارهای لیگ برتر تبدیل خواهد کرد.

,

بدون شک هر دو مربی تدابیری برای این دیدار مهم و حیاتی خواهند داشت. قضاوت داور یکی از مسائلی است که در این دیدار بیش از گذشته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
هر دو تیم در بازی گذشته از تصمیمات داوری متضرر شده‌اند و تکرار این امر، طبعاً، واکنش‌ها و تبعات زیادی را به همراه خواهد داشت.

,
,

حضور تماشاگران در دیدار یکشنبه 19 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام(ره)، در افزایش جذابیت این دیدار تاثیر بسزایی دارد و امید می‌رود فوتبال‌دوستان زیادی از نماینده فوتبال تبریز حمایت کنند.

,

آمار کامل دیدارهای گسترش فولاد و پرسپولیس در لیگ برتر به شرح زیر است:

, آمار کامل دیدارهای گسترش فولاد و پرسپولیس در لیگ برتر به شرح زیر است:, آمار کامل دیدارهای گسترش فولاد و پرسپولیس در لیگ برتر به شرح زیر است:,

اشاره: دو تیم درحالی فردا ششمین دیدار خود را در تاریخ لیگ برتر برگزار می‌کنند که در 5 مصاف قبلی دو پیروزی برای هر کدام از دو تیم به ثبت رسیده و یک دیدار نیز به تساوی انجامیده است.

, اشاره: ,

نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

, نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:,

لیگ سیزدهم:

, لیگ سیزدهم:, لیگ سیزدهم:,

دور رفت - ورزشگاه آزادی تهران: پرسپولیس 1 - 0 گسترش فولاد؛ گل: محمدرضا خلعتبری (پنالتی)

, دور رفت - ورزشگاه آزادی تهران:, دور رفت - ورزشگاه آزادی تهران:,

دور برگشت: ورزشگاه یادگار امام ره تبریز: گسترش فولاد 1 - 0 پرسپولیس؛ گل: مهرداد بایرامی

, دور برگشت: ورزشگاه یادگار امام ره تبریز:, دور برگشت: ورزشگاه یادگار امام ره تبریز:,

لیگ چهاردهم:

, لیگ چهاردهم:, لیگ چهاردهم:,

دور رفت - ورزشگاه آزادی تهران: پرسپولیس 2 - 2 گسترش فولاد؛ گل‌ها: مجسن بنگر و مهدی طارمی برای پرسپولیس و مگنو باتیستا (پنالتی) و میلاد جهانی برای گسترش فولاد

, دور رفت - ورزشگاه آزادی تهران:, دور رفت - ورزشگاه آزادی تهران:,

دور برگشت: ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز: گسترش فولاد 2 - 1 پرسپولیس؛ گل‌ها: جابر انصاری (2 گل) برای گسترش فولاد و تادئو (پنالتی) برای پرسپولیس

, دور برگشت: ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز:, دور برگشت: ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز:,

لیگ پانزدهم:

, لیگ پانزدهم:, لیگ پانزدهم:,

دور رفت - ورزشگاه آزادی تهران: پرسپولیس 1 - 0 گسترش فولاد؛ گل: جری بنگستون 

, دور رفت - ورزشگاه آزادی تهران:, دور رفت - ورزشگاه آزادی تهران:,

همانطور که در فوق بدان اشاره شد، نکته مهم تقابل این دو تیم در لیگ برتر، آمار صد در صد پیروزی آبی و زردپوشان تبریز در خانه برابر سرخ پوشان پایتخت است.

,

خاطرنشان می‌شود عادل باباپور مربی تیم فوتبال گسترش فولاد به دلیل انضباطی و بابک حاتمی بازیکن تبریزی تیم پرسپولیس به دلیل 5 اخطاره بودن، محرومان مصاف گسترش فولاد و پرسپولیس هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه