اخبار داغ

وقف زمین پنج میلیارد ریالی از سوی مادر شهید

وقف زمین پنج میلیارد ریالی از سوی مادر شهید
رئیس شبکه بهداشت و درمان جوین گفت: مادر شهید حسین علیزاده،که ساکن روستای حاجی آباد حاج صفر جوین است ، زمین 5 میلیارد ریالی خود را وقف حوزه سلامت شهرستان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا قزلقارشی با اعلام این خبر به آل نور، اظهار داشت:مادر شهیدحسین علیزاده که ساکن روستای حاجی آباد حاج صفر جوین می باشد با اهداء زمین سه هزار متری خود، به ارزش پنج میلیارد ریال به شبکه بهداشت ودرمان جوین به جمع خیرین سلامت شهرستان پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور، , آل نور, مادر شهیدحسین علیزاده که ساکن روستای حاجی آباد حاج صفر جوین می باشد با اهداء زمین سه هزار متری خود، به ارزش پنج میلیارد ریال به شبکه بهداشت ودرمان جوین به جمع خیرین سلامت شهرستان پیوست.,

وی افزود:پس از وقف زمین مربوطه شوراء و جمعی از بزرگان روستای حاجی آباد حاجی صفر و روستاهای همجوار با عقد تفاهم نامه ای متعهد گردیدند تا در اسرع وقت با تامین حداقل پنجاه درصد هزینه ساخت یک مرکز بهداشتی درمانی ،حوزه سلامت شهرستان را برای دستیابی هر چه سریعتر  به شاخصه های توسعه یاری کنند.

,

شایان ذکر است شهیدحسین علیزاده درسال۱۳۴۶ درروستای کلاته میمری از توابع شهرستان جوین درخانواده‌ای متدّین ومذهبی متولد شد.

,

تحصیلات ابتدایی وراهنمایی را در زادگاه خود سپری کردو دوران دبیرستان را در رشته علوم تجربی در دبیرستان شهید چمران نقابادامه می داد که به ندای رهبر کبیرانقلاب(ره ) لبیک گفت وقدم به جبهه های حق علیه باطل نهاد.

,

شهید علاقه زیادی به همنشینی با افراد باتجربه ، دنیا دیده داشت و همچنین جاذبه ای داشت که جوانان را به خود جذب می کرد. کودکان فامیل وی را الگوی خود می دانستند. به گفته یکی از هم خوابگاهی‌هایش درآخرین ماه‌های زندگی، وقتی مشغول تحصیل در پایه چهارم دبییرستان درمجتمع رزمندگان بود، نیمه شبها پس از خوابیدن همه، اشک ریزان شروع به تلاوت آهسته و زیرلب قرآن می کرد.

,

شهید علیزاده برای چند بار بود که در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد ، تا اینکه بالاخره درآخرین اعزام خود که در واحد تخریب لشکر ۵ نصر شجاعانه مشغول خدمت بود. در تاریخ ۱۳۶۷/۴/۴در جزیره مجنون در حمله شیمیائی دشمن مفقودالاثرشد.

,

پیکر پاک و مطهر این شهید در فروردین سال ۱۳۹۳ و پس از گذشت ۲۶ سال از تاریخ شهادت، تفحص، و به زادگاهش بازگشت.

,


انتهای پیام/

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه