اخبار داغ

نوجوانان و جوانان عاشورایی هرمزگان به عنوان هیئت نمونه کشوری انتخاب شدند

نوجوانان و جوانان عاشورایی  هرمزگان به عنوان هیئت نمونه کشوری انتخاب شدند
10 هیأت به عنوان هیأت های برگزیده کشوری، از جمله هیأت نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام استان هرمزگان معرفی و لوح تقدیر و جوایز اهداء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رفتارنیوز؛ سومین همایش سراسری هیأت های نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام کشور ٢٢ تا ٢۴ اردیبهشت ماه سال جاری در ایام مبارک میلاد سرداران کربلا در شهر مقدس قم و در جوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) برگزار شد که با ایمان و توکل به خدا و عنایت اهلبیت(ع) و تلاش خالصانه خادمین هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام هرمزگان به عنوان هیأت نمونه کشوری برگزیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتارنیوز,

 

,

وی  افزود: در دو همایش قبلی که در آبادان و مشهد برگزار شد هدف هویت بخشی به هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی به عنوان هیئات مستقل اما در عین حال هماهنگ با هیئات رزمندگان اسلام بود، اما مهمترین هدف همایش سوم  دستیابی به ساختار و سازمان مطلوب در این هیأتها به عنوان تشکلهای خودجوش و انقلابی که مورد عنایت خاص امام خامنه ای (مد ظله العالی) نیز قرار دارند بیان شد.

,

 

,

خبرنگار رفتارنیوز، یکی از مهمترین دستاوردهای این همایش را دیدار 206 نفر از مدیران هیأت های نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور در جهت همفکری و هم افزایی با یکدیگر خواند و در تشریح برنامه های اجرا شده همایش به موارد ذیل پرداخت:

, رفتارنیوز,

 

,

1- سخنرانی های تخصصی؛ در موضوعات مورد نظر امام خامنه ای(مدظله العالی) در ماههای اخیر نظیر: «شاخصه های انقلابی گری»، «عوامل ماندگاری انقلاب»، «روش تعمیق باورهای دینی در جوانان»  و «مسئله نفوذ» توسط حجت السلام والمسلمین حاج احمد پناهیان و حاج مهدی طائب برگزار شد.

,

 

,

2-   کارگاهها به دو صورت  «آموزشی» در موضوعات: «سازمان مدیریت هیأت توسط جناب آقای مداحی مسئول ستاد مرکزی هیات»، «جلسه قرآن هیأت توسط حجت السلام والمسلمین سفیدی امین معاون فرهنگی ستاد مرکزی هیأت » و «ضرورت و اصول برگزاری جلسه هفتگی هیأت توسط حجت السلام والمسلمین مومن»؛ و همچنین موضوعات «کاری» از جمله «رسانه هیأت » و «فرهنگی هیأت» برگزار شد.

,

 

,

3- جلسات میزگرد و پرسش و پاسخ با حضور مسئولان ستاد مرکزی هیأت جناب آقای نجات، آقای مداحی، آقای حبیب زاده و حجت السلام و المسلمین حاج احمد پناهیان؛ برای حل مشکلات موجود هیأت ها و بیان انتقادات و پیشنهادات توسط مدیران هیأت ها صورت گرفت.

,

 

,

4- همچنین 10 هیأت به عنوان هیأت های برگزیده کشوری از جمله هیأت نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام استان هرمزگان معرفی و لوح تقدیر و جوایز اهداء گردید.

,

 

,

5- برنامه های جانبی؛ از جمله زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران صورت پذیرفت.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه