اخبار داغ

قلعه‌نویی: با یک گل تیم‌های عربی زمین را با بیمارستان اشتباه می‌گیرند

قلعه‌نویی: با یک گل تیم‌های عربی زمین را با بیمارستان اشتباه می‌گیرند
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم‌های عربی همین هستند آنها تا یک گل پیش می‌افتند زمین فوتبال را با بیمارستان اشتباه می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست 4 بر یک تیمش در دیدار رفت مقابل النصر امارات گفت:‌ چهار تا توپ حریف روی دروازه ما آورد که همه آنها گل شد. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما استفاده نکردیم به هر حال این هم یک روی فوتبال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: می‌توان این بازی را بازگرداند به این مسئله اعتقاد دارم. فکر نمی‌کنم همه چیز تمام شده باشد امیدوارم با یک بازی منطقی این نتیجه را جبران کنیم. فوتبال آسیا با این شرایط پیشرفت نمی‌کند. تیم‌های عربی همین هستند آنها تا یک گل پیش می‌افتند زمین فوتبال را با بیمارستان اشتباه می‌گیرند و دائم روی زمین می‌خوابند. فکر می‌کنم امروز یکی از ضعیف‌ترین روزهای داوری بود که در تاریخ فعالیتم دیدم. اینطور پیشرفت حاصل نمی شود. تیم‌های عربی تنها چیزی که یاد گرفتند این است که تا پیش می‌افتند روی زمین می‌خوابند.

,

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا تیمش چهار گل دریافت کرد، گفت: نظم دفاعی ما خوب نبود. این مشکل را داشتیم. امروز یکی از روزهای بد دفاع ما بود. همه این مسائل یک طرف زمین خوردن‌های بی مورد و وضعیت داوری هم یک طرف.  مطمئنم 2 خطای پنالتی ما گرفته نشد. مطمئنم در تبریز این نتیجه را جبران می‌کنیم. تیم بسیار قوی داریم و با حمایت هوادارانمان نتیجه خواهیم گرفت. نتیجه را در تبریز بر می‌گردانیم.

,

قلعه‌نویی در ادامه یاد آور شد: اعتقاد دارم کشورهای عربی آنقدر که خرج فوتبال کردند، اگر می‌رفتند فوتبال را بیشتر یاد می‌گرفتند شرایطشان خیلی بهتر می‌شد. با همه این مسائل به مربی حریف تبریک می‌گویم. چرا که می‌دانم این مربی هم این مدل فوتبال را دوست ندارد. او از یک فوتبال مدرن آمده است. این نوع بازی تخصص کشورهای عربی است و همه آنها این شرایط را دارند.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تبریز انتحاری بازی می‌کنند، گفت: سوال خوبی پرسیدید. در تبریز باید نظم دفاعی خوبی داشته باشیم. باید یک بازی انتحاری انجام دهیم. مطمئنم در سه شنبه آینده با یک بازی خوب این شکست را جبران می‌کنیم. به بازیکنانم اعتقاد دارم و با حضور هواداران شرایط خوبی را رقم می‌زنیم امیدوارم این نوع داوری در بازی برگشت دیده نشود. علاوه بر همه این مسائل تیم ما امروز اشتباهات زیادی داشت.

,

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه قبل از بازی اعلام کرده بود با گرما و حریف باید بجنگند، عنوان کرد: امروز هوا خوب بود اما در اجرای برنامه بازی خود موفق عمل نکردیم. فکر می‌کنم آنها پنج بار به دروازه ما نزدیک شدند و موفق شدند چهار گل بزنند.این هم بخشی از فوتبال است شما دیدید که برزیل هم در کشور خودش هفت گل از آلمان دریافت کرد. باز هم تأکید می‌کنم به تیم‌مان اعتقاد داریم و با ارائه یک بازی خوب امیدوار هستم نتیجه را جبران کنیم باز هم به النصر بابت این برد تبریک می‌گویم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه