اخبار داغ

رئیس سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با دانا:

مردم برای استفاده از محصولات تراریخته نگران نباشند/ هیچ محصول تراریخته‌ای بدون مجوزهای بین‌المللی اجازه ورود به کشور را ندارد/ در مورد خبر استعفایم وارد جزئیات نمی‌شود؛هم‌اکنون در خدمت مردم هستم

مردم برای استفاده از محصولات تراریخته نگران نباشند/ هیچ محصول تراریخته‌ای بدون مجوزهای بین‌المللی اجازه ورود به کشور را ندارد/ در مورد خبر استعفایم وارد جزئیات نمی‌شود؛هم‌اکنون در خدمت مردم هستم
رسول دیناروند در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای وی از ریاست سازمان غذا و دارو گفت: وارد جزئیات این موضوع نمی‌شوم، من هم‌اکنون در خدمت شما هستم و آقای دکتر هاشمی هم به ما لطف دارند وحمایت می‌کنند و بنده هم بیشتر از همیشه در خدمت مردم خواهم بود و انجام وظیفه خواهم کرد.
[

رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای وی از ریاست سازمان غذا و دارو اظهار داشت: من هم‌اکنون در سازمان غذا و دارو مشغول فعالیت و در خدمت مردم هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه" آیا اخبار منتشر شده در خصوص استعفای شما و عدم پذیرش آن توسط وزیر، شایعه بوده است؟" گفت: دیگر وارد جزئیات این موضوع نمی‌شوم، من هم‌اکنون در خدمت شما هستم و آقای دکتر هاشمی هم به ما لطف دارند وحمایت می‌کنند و بنده هم بیشتر از همیشه در خدمت مردم خواهم بود و انجام وظیفه خواهم کرد.

,

 

,

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به محصولات تراریخته و آسیب‌های مربوط به آن عنوان کرد: نگاه سازمان غذا و دارو به این موضوع یک نگاه علمی است؛ یعنی نگاه ما اینگونه نیست که اگر محصولی تراریخته بود حتما مضر یا مفید باشد.

,

 

,

دیناورند افزود: قاعدتا ما این موضوع را بررسی می‌کنیم و هرکجا که محصولات تاییدیه بین‌المللی داشته باشند از سوی ما هم تایید می‌شوند و اگر محصولات تاییدیه بین‌المللی هم نداشته باشند از سوی ما تایید نمی‌شوند.

,

 

,

وی با بیان اینکه ما تولید تراریخته‌ای که وارد بازار شده باشد نداریم  گفت: از جمله محصولاتی تراریخته‌ی وارداتی که در بازار موجود است می‌توان به سویا، ذرت و روغن اشاره کرد و موادی که به آن‌ها در سال‌های اخیر اجازه واردات داده شده از مجوز‌های بین‌المللی لازم برخوردار هستند.

,

 

,

رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد: محصولاتی که با تاییدیه سازمان غذا و دارو در بازار موجود است، دارای مجوزهای بین‌المللی هستند و مردم اصلا نگرانی در خصوص استفاده از این محصولات نداشته باشند.

,

 

,

دیناروند تاکید کرد: محصولات تراریخته برای واردات به کشور نیاز به مجوزها و تاییدیه های بین‌المللی دارند و هیچ محصول تراریخته‌ای بدون مجوزهای بین‌المللی اجازه ورود به کشور را ندارد.

,

انتهای پیام/ نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه