اخبار داغ

گزارش روز: از لیگ سه تا سایپا از آل‌اشپورت تا جیووا

گزارش روز: از لیگ سه تا سایپا از آل‌اشپورت تا جیووا
آل‌اشپورت که از بالاترین سطح وارد فوتبال ایران شد حالا حتی در لیگ سه هم لباس‌های خود را می‌فروشد. از آن سمت جیووا که همکاریش با تیم ملی را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد به شکل فاجعه‌باری ادامه می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   استفاده تیم ملی از لباس‌های تولیدی آل‌اشپورت در چند سال اخیر همیشه جنجال آفرین بود. کیفیت پایین لباس‌های این شرکت همیشه با گلایه بازیکنان و کادرفنی تیم ملی همراه بود. تا جایی که کی‌روش تنها در سه دیدار جام‌جهانی آن هم پس از دریافت مبلغ 150 هزار دلار از این شرکت حاضر به پوشیدن لباس‌های آن شد. نوع قرارداد‌هایی هم که فدراسیون با این شرکت می‌بست همیشه مورد بحث بود. علاقه فدراسیون کفاشیان به آل‌اشپورت و قراردادهای عجیبی که با این شرکت بسته می‌شد در نهایت حساسیت نهادهای نظارتی را برانگیخت. کفاشیان قصد داشت با قراردادی جدید آل‌اشپورت را تا جام جهانی روسیه اسپانسر تیم ملی نگه دارد. اما توافقی که تا پای امضا پیش رفت با دخالت مراجع بالاتر به طور کل لغو شد تا دوران تیم ملی با آل‌اشپورت به پایان برسد. اما پایان همکاری این شرکت آلمانی با تیم ملی به معنای پایان حضورش در بازار ایران نبود. شرکتی که از بالاترین سطح وارد فوتبال ایران شد حالا حتی در لیگ سه هم لباس‌های خود را می‌فروشد. همین چند هفته پیش بود که استفاده تیم دسته سومی از طرح تیم ملی در مسابقات خبرساز شد. لباس‌هایی که بدون هیچ تفاوتی همان طرحی بود که تیم ملی ایران در جام جهانی و جام ملت از آن استفاده کرد. آل‌اشپورت با وجود کارنامه بدی که در تیم ملی داشت اما حالا بخش مهمی از تیم‌های ایران را تحت پوشش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

, ,

 

,

اما آن سمت داستان، جیووا اسپانسر جدید تیم ملی از راهی کاملا متفاوت نسبت به آل‌اشپورت وارد بازار ایران شد. این شرکت در یکی دو سال گذشته تولید لباس تیم‌هایی مانند ملوان و سایپا را بر عهده داشت. لباس‌هایی که حداقل از نظر ظاهری چیز خاصی برای عرضه نداشتند. جیووا اوج طرح‌هایش را در رونمایی از پیراهن تیم ملی نشان داد. پیراهنی که تا مدت‌ها به سوژه هواداران تیم ملی تبدیل شد تا جایی که مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند طرحی دیگر برای تیم ملی در نظر بگیرند. جیووا که همکاریش با تیم ملی را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد به شکل فاجعه‌باری ادامه می‌دهد. پیراهن‌هایی که این شرکت برای تمرینات تیم ملی به ایران فرستاد بدون کوچکترین تغییری همان لباسی است که برای باشگاه سایپا در لیگ برتر تولید کرد. در واقع این شرکت گمنام ایتالیایی به خود زحمت طراحی پیراهنی اختصاصی برای تمرینات تیم ملی را نداد. کشوری که تنها تیم ملی تحت پوشش این شرکت است و بالطبع باید با حساسیت زیادی نسبت به آن برخورد کند. با این شرایط شاید به زودی شاهد جنجالی بزرگ از سوی سرمربی تیم ملی باشیم. کارلوس کی‌روشی که پیش از این نشان داد دقت زیادی نسبت به کیفیت البسه ملی‌پوشان دارد.   

,

 

,

 

,


,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه