اخبار داغ

عملیات پلیس ویژه ترکیه علیه داعش؛

کشف خانه تیمی داعش در غازی عنتاب

کشف خانه تیمی داعش در غازی عنتاب
پلیس ترکیه در شهر غازی عنتاب، عملیاتی برای متلاشی نمودن خانه تیمی و ساقط نمودن تروریست های داعش ترتیب داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، دیروز، در ساعت 10:30 به وقت محلی ترکیه، تعداد زیادی پلیس در لباس رسمی و شخصی به همراه خودروهای زرهی و تیم های پلیس ویژه، در محله ترک تپه، شهر غازی عنتاب عملیات انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در راستای اطلاعات بدست آمده از 10 داعشی دستگیر شده در هفته گذشته و همسر یونس دورماز که به عنوان سرکرده داعش در ترکیه شناخته می شود و به هنگام به محاصره درآمدن، خود را با کمربند انتحاری منفجر نموده بود، خانه تیمی جدیدی در غازی عنتاب شناسایی گردید.

,

با محاصره پلیس، عملیات آغاز گشت ولی با بازرسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد که خانه خالی از سکنه می باشد که با اطمینان از عدم وجود تله انفجاری در ورودی خانه، ماموران پلیس و نیروهای ویژه وارد خانه شدند ولی با وجود تحقیقات گسترده، دلیل و مدرکی دال بر هویت افراد و یا آلات جرم، در محل کشف نگردید.

,

پلیس به تحقیقات خود، در محیط اطراف خانه ادامه داد که در این بازرسی ها متوجه حضور خودرویی با پلاک خارجی متعلق به کشور استرالیا شد که بنا به ادعای ساکنین محله، این خودرو متعلق به افرادی بوده که قبلا در آن خانه رفت و آمد می کردند که برای تحقیقات بیش تر، خودرو به پاسگاه پلیس منتقل گردید.

,

گفتنی است، شهر غازی عنتاب، تبدیل به مقری امن برای زندگی و طرح ریزی فعالیت ها و حملات تروریست های تکفیری داعش گشته که به راحتی به کشورهای همجوار درگیر جنگ داخلی، مثل سوریه و عراق رفت و آمد می کنند و حتی برای انجام عملیات در سایر شهرهای ترکیه و همچنین کشورهای اروپایی، از این شهر، اعزام می گردند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه