اخبار داغ

با حضور 400 بانوی متاهل کندری؛

همایش آیین همسرداری و بهبود روابط زناشویی در خلیل آباد برگزار شد

همایش آیین همسرداری و بهبود روابط زناشویی در خلیل آباد برگزار شد
رئیس اداره بهزیستی خلیل آباد از برگزاری همایش آیین همسرداری و بهبود روابط زناشویی با حضور پرشور 400 بانوی متاهل کندری در شهر کندر از توابع شهرستان خلیل آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین اسماعیلی ثانی، رئیس اداره بهزیستی خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز همایش آیین همسرداری و بهبود روابط زناشویی در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی در حسینیه علی اصغری شهر کندر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در این همایش 400 نفر از بانوان متاهل کندری حضور داشتند، تصریح کرد: با توجه به گسترش انواع آسیب های اجتماعی بویژه طلاق و اعتیاد، همایشی ویژه بانوان متاهل برگزار گردید که در این همایش مسائل روانشناختی و روابط زناشویی ویژه بانوان مطرح شد.

,

اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز با توجه به هجمه فرهنگ غلط غربی در کشور و گسترش آسیب های سایبری، خانواده ها به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی در معرض انواع مشکلات زناشویی و ارتباطی قرار دارند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به آمار طلاق که از هر 4 ازدواج یکی به جدایی منجر می شود و این بیانگر عدم آگاهی کامل خانواده از آیین همسرداری و روابط زناشویی می باشد.

,

رئیس اداره بهزیستی در خاتمه تحکیم بنیان خانواده در گرو آموزش به اعضای خانواده دانست و تاکید کرد: امروزه خانواده و در داخل آن مادر بعنوان منبع مهر، محبت، فداکاری و تربیت فرزند، نقش بسیار زیادی در پیشبرد اهداف متعالی خانواده دارد و با طرح موضوعات شیوه های صحیح ارتباطی و روابط زناشویی نقش بسزایی دارد.

,

همایش آموزش آیین همسرداری و بهبود روابط زناشویی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور بیش از 400 نفر از بانوان متاهل شهر کندر در حسینیه علی اصغری شهر کندر از توابع شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه