اخبار داغ

حداد عادل در گفت‌وگو با دانا:

اسناد تخلف در انتخابات را آماده و به زودی به وزارت کشور ارائه می‌دهم

اسناد تخلف در انتخابات را آماده و به زودی به وزارت کشور ارائه می‌دهم
نماینده مردم تهران در توضیح برخی از اظهارات قبلی خود مبنی بر تخلف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تخلفات انتخاباتی که که پیش از این مطرح شده بود نیز اسنادش را آماده کرده و به زودی به وزارت کشور ارائه می‌دهیم.
[

غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان بعد از جو سازی های صورت گرفته اظهار داشت: اگر رأی مردم محترم است، رای اعضای خبرگان هم رأی مردم بوده و در نهایت انتخاب آیت‌الله جنتی هم به عنوان رئیس خبرگان رأی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با اشاره به اینکه باید در همه حال به رأی مردم احترام گذاشت خاطر نشان کرد: نمی شود هر کجا که رأی مردم را قبول نداشتیم، زیر میز زده و هر کجا که این رأی به نفع ما شد به آن استناد کنیم.

,

 

,

نماینده مردم تهران در توضیح برخی از اظهارات قبلی خود مبنی بر تخلف در انتخابات گفت: تخلفات انتخاباتی که پیش از این مطرح شده بود نیز اسنادش را آماده کرده و به زودی به وزارت کشور ارائه می‌دهیم.

,

 

,

حدادعادل پیش از این گفته بود که نمونه‌های پنهان و آشکار از دخالت‌های مقامات کشور و دولت در انتخابات مرحله اول نیز وجود داشته است که شاید همان دخالت‌ها مقدمه‌ای شده برای دخالت آشکارتری در مرحله دوم انتخابات.

,



وی گفت: در جلسه شورای ائتلاف تصریح شد که مجلسی که نمایندگان آن با دخالت و حمایت دولت انتخاب شوند، نمی‌توانند یک مجلس مستقل را تشکیل دهند و از حقوق مردم دفاع کنند.

,
,
,


 

,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه